Του Π. Χαλάτση

Το αγωνιστικό ενδιαφέρον έχει φτάσει στην κορύφωσή του. Σήμερα θα γίνει η τελευταία ανάβαση της χρονιάς και ήδη όπως πληροφορούμαστε υπάρχουν αρκετοί θεατές στις στροφές του Διονύσου. Όσοι όμως σκέφτεστε να ξεκινήσετε για τη Νέα Μάκρη να σας πληροφορήσουμε ότι στις 09.00 ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει και έτσι θα πρέπει η να περπατήσετε αρκετά για να φθάσετε σε κάποια τεχνική στροφή. Βέβαια μπορείτε να κινηθείτε από παράδρομους που είναι χωματόδρομοι και να φθάσετε στο σημείο που έχετε επιλέξει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χθες, Σάββατο, 25 Νοεμβρίου, έγιναν οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβασης Διονύσου. Υπήρξαν αρκετά απρόοπτα και σημειώθηκαν αρκετές καθυστερήσεις στο πρόγραμμα. Η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών διακόπηκε σχεδόν στα μέσα του δεύτερου σκέλους αφού είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει και τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα δεν έχουν προβολείς.

Νίκος Παπαδόπουλος

Στη Formula Saloon, ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo επέστρεψε στην Ανάβαση Διονύσου.

Ευάγγελος Γεωργούλας

Ήταν ο πιο γρήγορος ενώ ο Νίκος Παπαδόπουλος με Ford Escort MKII που διεκδικεί τον τίτλο στην κατηγορία, έκανε σχεδόν τον ίδιο χρόνο. Τρίτος ταχύτερος στην κατηγορία ήταν ο 39χρονος Ευάγγελος Χαντζής με Alfa Romeo 75. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου και επικεφαλής του πρωταθλήματος, Μάριος Ηλιόπουλος δεν ανέβηκε στο μοναδικό σκέλος δοκιμών που πραγματοποιήθηκε για την κατηγορία Formula Saloon.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλέξης Μητσάκος

Στις Ομάδες Α και Α έως 2 Λίτρα, ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16 έδειξε από το Σάββατο τις …άγριες διαθέσεις του, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στις κατηγορίες, ένας οδηγός, ο οποίος «κυνηγάει» τον τίτλο και στις δύο Ομάδες.

Βασίλης Μπάτζανος

Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) που ισοβαθμεί στην κορυφή της Α έως 2 Λίτρα με τον Μητσάκο, τον ακολούθησε, εμπρός από τον Γιώργο Αναδιώτη με Renault Clio RS. Η Ανάβαση Διονύσου θα κρίνει τον Πρωταθλητή των Ομάδων Α και Α έως 2 Λίτρα και οι οδηγοί αναμένεται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό την Κυριακή στον αγώνα.

Ιωάννης Κακεπάκης

Δύο σκέλη χρονομετρημένων δοκιμών πραγματοποιήθηκαν στις Ομάδες Ν και Ν έως 2 λίτρα, με τον Ιωάννη Κακεπάκη (Peugeot 106 S16) που συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα του Πρωταθλήματος, να θέτει υποψηφιότητα για νίκη στην τελευταία στροφή του θεσμού.

 

Κίμωνας Θέος

Ωραία κόντρα θα απολαύσουν οι θεατές που θα βρεθούν σήμερα στην Ανάβαση καθώς οι Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16) και Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106 S16) που ακολούθησαν τον Κρητικό οδηγό θα τα δώσουν όλα για τη νίκη στην Ν. Οι Θέος και Ρέκκας μάλιστα, μάχονται για τον τίτλο της Ομάδας Ν έως 2 λίτρα.

Κωνσταντίνος Ντόφης

Στην Ομάδα  Ε, ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MKII) στη δεύτερη φετινή του εμφάνιση στο πρωτάθλημα, ανέβηκε ταχύτερα στο μοναδικό σκέλος δοκιμών που πραγματοποιήθηκε για την κατηγορία αφήνοντας πιο πίσω τους Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B) και Αθανάσιο Μπέκα (Ford Sierra), οι οποίοι θα επιδιώξουν να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα.

Σταύρος Χατούπης

Στην Ε έως 2 λίτρα, τους Ντόφη και Χατούπη ακολούθησε ο επικεφαλής του πρωταθλήματος στην Ε, Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Honda Civic EK4.

Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου

Στα Ιστορικά, ο Παναγιώτης-Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 DTM) έδειξε από το Σάββατο πως δύσκολα θα απειληθεί την Κυριακή, ωστόσο ο Δημήτρης Σκεπαστιανός (Ford Sierra RS500) που πέτυχε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση στις δοκιμές θα επιδιώξει να επιτεθεί στον αγώνα. Ο Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort MKI τους ακολούθησε.

Συνδιοργανωτές της Ανάβασης Διονύσου είναι τα Σωματεία ΑΛΑ (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου), ΑΣΙΣΑ (Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής).

Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Κυριακής, μία ώρα μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης