Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν το 1980, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, όταν η Citroen τράβηξε όλα τα βλέμματα με το ασυνήθιστο concept car της. Ένα όχημα που είχε σχήμα πυραμίδας, γυάλινη οροφή και προηγμένες τεχνολογίες, δια χειρός Trevor Fiore (ο τότε επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Karin δε θύμιζε σε τίποτα τα αυτοκίνητα της εποχής του (ούτε και του σήμερα βέβαια). Είχε σχεδίαση που βασίζεται στα τριγωνικά σχήματα, θυμίζοντας σε μεγάλο βαθμό πυραμίδα, που σε συνδυασμό με την χρήση γυαλιού στο μεγαλύτερο μέρος, δημιουργούσε έναν μοναδικό θόλο. Μάλιστα, επειδή ο Trevor το πρωτοσχεδίασε σε μία απλή κόλλα χαρτιού Α4, η κορυφή της οροφής, είχε ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με μία κόλλα Α4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μήκος του ήταν 3.700χλστ. το πλάτος 1.900χλστ. και το ύψος 1.075χλστ.

Στο εσωτερικό, η διάταξη ήταν τριών θέσεων, με τον οδηγό του οχήματος να κάθεται στη μέση, ελάχιστα πιο μπροστά από τους επιβάτες. Η κολώνα του (σχεδόν στρογγυλού τιμονιού) εξείχε αρκετά, ήταν εξοπλισμένο με κουμπιά στο πλάι και μία οθόνη στη μέση. Μάλιστα, διέθετε και χειριστήρια για την χρήση του ραδιοφώνου.

Το Citreon Karin κινούσε ένας τετρακύλινδρος κινητήρας, με την ισχύ να πηγαίνει στους μπροστινούς τροχούς, ενώ φυσικά το όχημα διέθετε και υδροπνευματική ανάρτηση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης