Η καριέρα της Lola T97/30 στο κορυφαίο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού διήρκησε μόλις μια αγωνιστική ημέρα, ωστόσο το μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας έχει κάτι ξεχωριστό. Είναι το μοναδικό που παίρνει πινακίδες κυκλοφορίας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1997 η MasterCard Lola F1 Team προσπάθησε να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα με δική της εργοστασιακή ομάδα. Στις κατατακτήριες δοκιμές όμως, οι Vincenzo Sospiri και Ricardo Rosset ήταν τόσο αργοί που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα. Η ομάδα αποσύρθηκε από την F1 και όλα τελείωσαν πριν καν αρχίσουν. Το μόνο που έμεινε από τους Βρετανούς, ήταν το μονοθέσιο.

Η Lola T97/30 όχι απλά υπάρχει ακόμα, αλλά διαθέτει έγκριση για κίνηση στους δημόσιους δρόμους. Το μονοθέσιο έχει τροποποιηθεί πλήρως, έχοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος, φώτα, φλας, χειρόφρενο, ελαστικά και τις απαραίτητες αναβαθμίσεις στο cock-pit. Τροφοδοτείται από τον 2.0 turbo κινητήρα της Cosworth και μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό 3.0 V8 Zetec-R προδιαγραφών F1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα σασί είναι το αυθεντικό, με έγκριση τύπου από την FIA, όπως και το ρύγχος, ενώ στο οδόμετρο γράφει μόλις 40 χιλιόμετρα. Το μοναδικό road legal μονοθέσιο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο Bonhams στο Λονδίνο, στις 7 Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η τιμή πώλησης αναμένεται να φτάσει τα 100.000 ευρώ.      

   
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης