Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Παρουσία χιλιάδων φίλων του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας πραγματοποιήθηκαν για 10η χρονιά τα καλλιστεία της ΦΙΛΠΑ με την ονομασία «10ο Concours d’Elegance 2013». Η εκδήλωση έγινε την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στη Μαρίνα Φλοίσβου, ένα ξεχωριστό και πανέμορφο μέρος εντός Αττικής και, φυσικά, δίπλα στη θάλασσα.

Tη φετινή εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επίτιμοι κριτές από το εξωτερικό, όπως ο Carlo Otto Brambilla, γραμματέας κριτών του Concours d’Elegance Villa d’Este και δημοσιογράφος, ο Dott. Stefano Pasini, συγγραφέας, συλλέκτης και κριτής διεθνών διοργανώσεων, και ο Αλέξανδρος Λιώκης, μέλος του σχεδιαστικού τμήματος της Maserati.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χιλιάδες φίλοι των 2 και 4 τροχών βρέθηκαν στην εκδήλωση…

Σάρωσαν τα αυτοκίνητα του Λεντούδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τις εντυπώσεις των μελών, των θεατών, αλλά και των κριτών «έκλεψαν» μια Lamborghini Miura SV του 1973 που αναδείχθηκε «Το Κάλλιστον» (Best of Show), ένα Amilcar CC του 1922, μία Ferrari Lusso του 1964 που έλαβε το βραβείο καλύτερου εσωτερικού και καλύτερης αναπαλαίωσης και το Austin Beach Car του 1961 που διακρίθηκε για τον ασυνήθιστο σχεδιασμό του. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι επισκέπτες της Μαρίνας Φλοίσβου είχαν την ευκαιρία να δουν σπάνια και καλοδιατηρημένα οχήματα και μοτοσικλέτες, ενώ ειδικά για φέτος δύο κλάσεις ήταν αφιερωμένες στο έργο του ιδρυτή των Jaguar Cars, του Sir William Lyons, καθώς και στον εορτασμό της 50ής επετείου του δημοφιλούς μοντέλου Porsche 911.

Η συλλεκτική Lamborghini Miura SV του εφοπλιστή ο οποίος διακρίνεται στην αριστερή πλευρά της φωτογραφίας με ένα από τα κύπελλα που έχει παραλάβει

Όσοι βρέθηκαν αυτήν την Κυριακή στη Μαρίνα Φλοίσβου είχαν επίσης τη δυνατότητα να απολαύσουν το συγκρότημα Rolling Foxes (φωτογραφία κάτω) που παρέσυρε το κοινό με τις χορευτικές του Rock n’ Roll φιγούρες, αλλά και τη μουσική jazz μπάντα P Quartet που έδινε τον ρυθμό στην εκδήλωση.

 

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ 

Κλάση Α – Glorius Jaguars    

  1. 1957 Jaguar XK150DHC (Αλέξανδρος Χόλης)
  2. 1954 Jaguar XK120 (Γιώργος Κασιμάτης)
  3. 1952 Jaguar XK120 Roadster Διαμάντης Διαμαντίδης)

Κλάση Β – Glamorous Supercars       

  1. 1973 Lamborghini Miura SV (Κρίτων Λεντούδης)
  2. 1964 Ferrari Lusso (Κρίτων Λεντούδης)
  3. 1968 Ferrari 275GTB/4 (Γιάννης Ιγγλέσης)

Κλάση C – Sybaritic Lifestyle           

  1. 1971 Mercedes 300SE 6,3 (Γιώργος Τανές)
  2. 1954 Mercedes 300B (Νίκος Μπενόπουλος)
  3. 1959 Mercedes 220S Conv. (Παναγιώτης Κλαδής)

 Κλάση D – Endangered Species

     1. 1922 Amilcar CC (Νίκος Κοντογιάννης)
     2. 1963 Wolseley Hornet (Δημήτρης Ρίζος)
     3. 1961 Austin Beach Car (Γιον Ρευμόνδος)

 
Κλάση 911 – Porsche  

  1. 1972 Porsche 911 (Ηλίας Λεονταρίτης)
  2. 1972 Porsche 911T (Giano Giuseppe)
  3. 1969 Porsche 911S (Λουκάς Γιαννακούλης) 

Μοτοσικλέτες

  1. 1953 Innocenti Lambretta (Νάσος Σαρρής)
  2. 1942 BSA WM (Σπύρος Πολίτης)
  3. 1954 Parilla (Γιάννης Εφραιμίδης)

 

Το Amilcar CC του 1922…

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ – SPECIAL AWARDS      

Καλύτερα διατηρημένου
1967 Shelby GT5000 (Ιωάννης Καρώνης)    

Ασυνήθιστος σχεδιασμός
1961 Austin Beach Car (Γιον Ρευμόνδος)

Καλύτερου εσωτερικού και καλύτερης αναπαλαίωσης
1964 Ferrari Lusso (Κρίτων Λεντούδης)

Best Of Show

1973 Lamborghini Miura SV  (Κρίτων Λεντούδης) 

Best Of The Past       
1958 Fiat Abarth 750GT Doppia Gobba (Αλέξανδρος Βαζαίος)

 

Για να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εκδήλωση πατήστε ΕΔΩ

Και να μη θες δεν γίνεται να μην πάρει βραβείο…

Έλεγχος από τους πολύ έμπειρους κριτές…

Μόνο 150 Miura SV κατασκευάστηκαν από τη Lamborghini το διάστημα 1971-1972…

Έργα τέχνης σε δύο τροχούς…

Αλέξανδρος Λιώκης και Γιον Ρεϋμόνδος…

Η κριτική επιτροπή με φοβερό look…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης