Με ένα πλατύ χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό τους, οι λάτρεις της οδήγησης αποχωρούν από το «Σαλόνι Αυτοκινήτου 2010» στο Παρίσι, γνωρίζοντας ότι η αγάπη για το αυτοκίνητο συνεχίζει να εμπνέει τους κατασκευαστές.
Η συγκεκριμένη έκθεση υπήρξε ανέκαθεν -μαζί με εκείνη της Φρανκφούρτης- η ευρωπαϊκή «πυξίδα» στην εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ανατολική πλευρά του Ατλαντικού Ωκεανού. Το μήνυμα που περνάει φέτος στον επισκέπτη είναι ότι τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων επέστρεψαν πιο δυναμικά, αλλά και πιο «περιβαλλοντικά υπεύθυνα» από ποτέ.
Στο «Hall 3», που είναι κυρίως αφιερωμένο στα μικρομεσαία αυτοκίνητα, η Honda παρουσιάζει το υβριδικό Jazz Hybrid και μαζί του τον ASIMO, το ρομπότ που υποδέχεται και ενίοτε… ξεναγεί τον επισκέπτη στο περίπτερό της. Λίγο πιο πέρα είναι τα Genesis Coupe και Sedan και το Equus της Hyundai. Και τα τρία αυτοκίνητα έλαβαν λαμπρές κριτικές στις ΗΠΑ και φανερώνουν την πρόθεση της εταιρείας να κερδίσει τις καρδιές των Αμερικανών. Εκεί κοντά και η Mitsubishi, με το Lancer Evo να σε κοιτάει… αγριεμένο.
Όπως σε κάθε παρόμοια έκθεση, έτσι και στο Παρίσι, συνειδητοποιείς, ξαφνικά, ότι, αν και η προσοχή σου μοιράζεται σε διάφορα μοντέλα, η καρδιά σου περιμένει πώς και πώς να στρίψει στην επόμενη γωνία, μήπως εκεί κρύβονται τα supercar των ονείρων μας. Όχι πως το Audi A7 ή το νέο Ford Focus και το νέο Passat δεν έχουν το δικό τους ενδιαφέρον, αλλά τα φτερά της ξαναγεννημένης Gullwing της Mercedes, το θηριώδες Nissan 350Z και τα «αλογάκια» της Ferrari, έχουν άλλη «μαγεία».
Η zougla.gr βρέθηκε στο Παρίσι και σας παρουσιάζει τα μοντέλα που έδωσαν το στίγμα της φετινής έκθεσης. Όταν ο λόγος περνάει στην εικόνα, τα σχόλια είναι περιττά…