Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στο περίπτερο της Suzuki στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας, το highlight είναι σίγουρα το concept που απεικονίζει την επόμενη γενιά του Suzuki Swift. Μία γενιά που θα έρθει επίσημα στις αρχές του 2024, και όπως φαίνεται θα διατηρεί το γνώριμο σχεδιαστικό DNA του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τρέχουσα γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε στα τέλη του 2016, δέχτηκε ένα facelift το 2020 και πλέον είναι η ώρα να ανανεωθεί ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό και επίκαιρο. Το Suzuki Swift του 2024 έχει μήκος 3.860χλστ. πλάτος 1.695χλστ. και ύψος 1.500χλστ. με μεταξόνιο 2.450χλστ. Αυτά τα μεγέθη είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που σχεδόν επιβεβαιώνει ότι θα βασίζεται σε μια εξελιγμένη έκδοση της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής Heartect.

Η νέα όψη του Swift χαρακτηρίζεται από την ελαφρώς μικρότερη μάσκα κυψελωτής μορφής, με το έμβλημα της Suzuki να έχει μεταφερθεί κάτω από το καπό. Τα φωτιστικά σώματα έχουν νέο σχήμα και γραφικά LED, σε συνδυασμό με μια πιο διακριτική εισαγωγή στον προφυλακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο προφίλ διατηρείται η διχρωμία με τους καθρέφτες, τις κολόνες και την “αιωρούμενη” οροφή σε μαύρο χρώμα. Παράλληλα, οι νέες ζάντες αλουμινίου με το φινίρισμα diamond-cut φαίνονται έτοιμες για παραγωγή όσον αφορά τις διαστάσεις της, κάτι που συνήθως δεν συμβαίνει στα concept cars, τα οποία έχουν σχεδόν πάντα μεγαλύτερες ζάντες.

Στο πίσω μέρος, συναντάμε μικρότερα και πιο boxy φώτα LED με σκούρο φόντο και μαύρο διακοσμητικό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Τέλος, να αναφέρουμε πως το concept παρουσιάστηκε στην απόχρωση Frontier Blue Pearl Metallic, η οποία πιθανότατα θα συμπεριληφθεί στη χρωματική παλέτα του μοντέλου παραγωγής.

Και η εικόνα στο εσωτερικό είναι ανανεωμένη, διατηρώντας όμως τις γενικές γραμμές που ακολουθεί η Suzuki. Υπάρχει μία οθόνη infotainment πιθανότατα 9 ιντσών, στα παχιά πλαίσια της οποίας υπάρχουν και μερικές συντομεύσεις με μπουτόν. Το τιμόνι με τα ενσωματωμένα κουμπιά έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από άλλα μοντέλα της γκάμας της Suzuki, όπως και τα αναθεωρημένα χειριστήρια του κλιματισμού με διακόπτες εναλλαγής αντί για περιστρεφόμενους επιλογείς. Ο πίνακας οργάνων έχει αναλογικά καντράν με μια μικρή οθόνη ανάμεσά τους, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για την βασική έκδοση.

Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας, το πακέτο θα είναι πλήρες και μάλιστα θα εμπλουτιστεί με τα συστήματα, Dual Sensor Brake Support II, Driver Monitoring και Adaptive High Beam.

Η εταιρεία δεν είπε πολλά για το σύστημα κίνησης, εκτός από το να το περιγράψει ως έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης