Το CEE’D εξοπλίζεται πλέον με το σύστημα ISG (Idle Stop and Go) το οποίο σβήνει αυτόματα τον κινητήρα για όσο διάστημα το όχημα είναι σταματημένο (πχ. σε φανάρια) και τον επανεκκινεί όταν ο οδηγός πατήσει το συμπλέκτη για να επιλέξει 1η ταχύτητα και να ξεκινήσει.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα έως 8% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στον αστικό κύκλο οδήγησης. Ενδεικτικά, η κατανάλωση του κινητήρα 1.4 λίτρων μειώνεται από 7,6 σε 7 λίτρα / 100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 181 στα 167 γραμμάρια/ χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα χρησιμοποιεί μία «έξυπνη» μίζα και μία αναβαθμισμένη κεντρική μονάδα ελέγχου, που καταγράφει την κατάσταση του αυτοκινήτου κάθε στιγμή: όταν αυτό σταματήσει σε κάποιο φανάρι, η μονάδα συγκεντρώνει πληροφορίες από τα διάφορα περιφερειακά σημεία ελέγχου για να αποφασίσει αν χρειάζεται να σταματήσει τη λειτουργία του κινητήρα. Ένα νέου τύπου, υψηλής απόδοσης δυναμό, περιορίζει την ηλεκτρική ισχύ που απαιτείται κατά την επιτάχυνση και επανατροφοδοτεί τη μπαταρία του αυτοκινήτου κατά την επιβράδυνση. Παράλληλα, σε περίπτωση ανάγκης, αν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει για οποιοδήποτε λόγο κάτω από το 75% της ονομαστικής της χωρητικότητας ή αν η ενέργεια δεν επαρκεί για την επόμενη εκκίνηση, το σύστημα διακόπτει τη λειτουργία του ISG. Αλλά και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει από το κουμπί στο ταμπλώ.

Τα νέα CEE’D με ISG θα είναι επιπλέον εφοδιασμένα και με ένα νέας γενιάς μηχανοκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ελαφρύτερο κατά 5 κιλά από το προηγούμενο, διαφορά που εξισορροπεί με το παραπάνω τη μικρή αύξηση βάρους από τα επιπλέον εξαρτήματα του ISG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς το παρόν, το ISG είναι διαθέσιμοo σε 6 νέες εκδόσεις 1.4 λίτρων (HEART, STYLE, VIVID, INTENSE, PASSION) και 1.6 λίτρων (INTENSE). Η τιμή του ξεκινά από τις €13.500, ενώ αργότερα θα εξοπλίσει και άλλα μοντέλα της KIA.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης