του Δημήτρη Διατσίδη
Σε μια ιδιαίτερη δημοσιογραφική παρουσίαση η Vmoto παρουσίασε τα νέα μοντέλα της και τα σχέδια της για το μέλλον, σε δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και εμείς, ως οι μόνοι Έλληνες προσκεκλημένοι.
“Κατασκευάζεται στην Κίνα, αλλά με ευρωπαϊκό Ντιζάιν”, λένε οι άνθρωποι της εταιρίας, για τα CPx PRO, Dirt Bike ON-R/OFF-R, F01 L3, STASH Final Version και το νέο cargo scooter με 3 ρόδες το VS3.
Στο νέο εντυπωσιακό κτίριο της πίστας του Misano έγινε η συνέντευξη τύπου με τους Graziano Milone, Dario Marchetti (Brand Ambassador Vmoto) και Marco Lucchinelli να μας υποδέχονται. Στη συνέντευξη μίλησε και η Marcella Merli (Head of CA Auto Bank Italy & Managing Director CA Auto Bank Belgium) που αναφέρθηκε στη χρηματοδότηση στην Ευρώπη της αγοράς ηλεκτρικού δικύκλου και μετά ο τρομερός Daniele Mazzon (project manager του τμήματος design του Pininfarina), που σχεδίασε μπροστά μας το μελλοντικό mega scooter της εταιρίας.
Ο Graziano Milone (Πρόεδρος – Strategy & Business Development και Global CMO της Vmoto International) έδωσε στοιχεία για την εμπορική ανάπτυξη της εταιρίας στην Ευρώπη και μίλησε και για τη μελλοντική εξέλιξη νέων μοντέλων της Vmoto.
Το εργοστάσιο των 30,000 τμ στην Nanjing, στην China, έχει δυνατότητα παραγωγής μέχρι και για 300,000 κομμάτια Vmoto και Super Soco, το χρόνο. Η εταιρία είναι πρώτη στις πωλήσεις ηλεκτρικών σκούτερ και ηλεκτρικών μοτοσυκλετών πόλης με ένα δίκτυο 61 αντιπροσώπων σε όλον τον κόσμο, με συνολικά 2,000 σημεία πώλησης σε 65 χώρες και σύντομα αναμένεται να μπουν στις αγορές της Ινδίας και των ΗΠΑ.
Έτσι η Vmoto Limited πούλησε 60,000 μονάδες το 2022, με τα λογότυπα των Vmoto και Super Soco, με μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) στο 31.8% και με πρόβλεψη ότι το 2024 θα έχει φτάσει τις 120,000 μονάδες. Ο τζίρος του 2021 ήταν στα 120 εκατομμύρια δολάρια.
Σε κλίμα αισιοδοξίας λοιπόν, οδηγήσαμε στη μικρή πίστα Misanino όλα αυτά τα νέα μοντέλα και εντυπωσιαστήκαμε από το νέο F01 που έχει 80 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα και αυτονομία 80 χιλιομέτρων, νούμερα που το κάνουν ιδανικό για την κίνηση στην πόλη. Το Cpx Pro με τελική 105 χλμ/ώρα και αυτονομία 100 χλμ, είναι μια λύση για τους πιο απαιτητικούς. Η διπλή του μπαταρία είναι μια έξυπνη λύση, που αφαιρεί βάρος 20 κιλών, σε όσους δεν χρειάζονται όλη την αυτονομία για την κίνηση μιας ημέρας.
Το τρίροδο VS3 είναι επίσης μια ευχάριστη λύση για courier που χρειάζονται αυξημένο χώρο για τις μεταφορές τους, ενώ οι μικρές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Dirt Bike ON-R/OFF-R, και η τελική εκδοχή της STASH, είναι τα σωστά βήματα για προσέλκυση όσων θέλουν κάτι παραπάνω από scooter στις αστικές τους μετακινήσεις. Την TCmax την οδηγήσαμε την προηγούμενη ημέρα, μαζί με διάσημους προσκεκλημένους του Milone και θα σας την παρουσιάσουμε σε ξεχωριστό άρθρο.
Η αίσθηση που μας άφησαν όλα αυτά τα νέα μοντέλα, είναι ότι η Vmoto έχει προχωρήσει πέρα από το Ευρωπαϊκό ντιζάιν και σε μια ποιοτική κατασκευή, που ξεφεύγει από τα στερεότυπα της Κίνας και την βάζει ως ένα δυνατό παίχτη της αγοράς. Μάλιστα με κράτημα που δικαιολογεί τη συνεργασία της με μεγάλους οδηγούς, όπως οι Jorge Lorenzo, Michele Pirro, Loris Capirossi, Tetsuya Harada, Marco Lucchinelli, Dario Marchetti, Chaz Davies, Mattia Casadei, Massimo Roccoli, που ήταν όλοι παρόντες στη διήμερη εκδήλωση.