Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι διαφημίσεις έχουν μόνο έναν σκοπό. Να πουλήσουν το προϊόν στον πελάτη. Παρόλα αυτά, ο τρόπος που θα επιτευχθεί αυτό, αφήνει μια πλειάδα επιλογών στην εκάστοτε διαφημιστική ομάδα. Οι οδοί που μπορούν να ακολουθήσουν είναι πραγματικά αμέτρητες, αλλά κάτι που πάντα πιάνει είναι η επίκληση στο συναίσθημα. Η συγκίνηση.

Αυτό ακριβώς έκανε η Honda, όταν έβγαλε αυτή την διαφήμιση το 2011. Το βίντεο (βασισμένο σε αληθινή ιστορία) ακολουθεί πέντε μεγάλης ηλικίας ανθρώπους που αποφασίζουν να ανεβούνε και πάλι στις μοτοσυκλέτες τους και να κάνουν ένα ταξίδι, όπως κάνανε όταν ήταν νέοι. Πραγματικά δεν θα μπορούσε να ταιριάζει περισσότερο με το σλόγκαν της Honda: The Power of Dreams (η δύναμη των ονείρων).

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης