Οδηγεί και φωτογραφίζει ο Γιώργος Παππάς

Με την τιμή της αμόλυβδης να φλερτάρει στα 2 ευρώ, την αυξανόμενη κίνηση και τις ελάχιστες πλέον θέσεις στάθμευσης, το δίκυκλο τείνει να γίνει μονόδρομος στις μετακινήσεις εντός πόλης. Η απάντηση από τη πλευρά της Yamaha έρχεται με το Xenter, το οποίο υιοθέτει τεχνολογίες που υπόσχονται άνετη, ευέλικτη και οικονομική μετακίνηση, ενώ διατίθεται σε αρκετά καλή τιμή των 3.090 ευρώ.

Στα χέρια μας είχαμε το ολοκαίνουργιο Xenter το οποίο από την πρώτη κιόλας επαφή διαπιστώσαμε τον μοντέρνο σχεδιασμό, την υψηλή ποιότητα κατασκευής ενώ σε γενικές γραμμές μας προκάλεσε πολύ θετική εντύπωση, την οποία μάλιστα κατάφερε να διατηρήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής. Στις μετακινήσεις μας μέσα στην πόλη το Xenter, εφοδιασμένο με μεγάλους  τροχούς και ανάρτηση monocross κατάφερε να κινείται με απίστευτη ευελιξία, ενώ παράλληλα παρέμενε άνετο ακόμη και σε συνεχείς και έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος που είναι και.. άφθονες στους ελληνικούς δρόμους και κυρίως εντός Αθήνας. Ο κινητήρας ήταν πρόθυμος σε κάθε κίνηση του δεξιού μας καρπού και «φρόντιζε» ώστε το Xenter  να τρυπώνει γρήγορα και χωρίς δισταγμό σε κάθε ελεύθερο κομμάτι του δρόμου ακόμη και με δεύτερο άτομο στην άνετη σέλα του. Η πρώτη μας επαφή με τα φρένα έγινε όταν κάποιος αφηρημένος οδηγός παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη! Ο μπροστινός δίσκος 267χιλ. μαζί με το ενοποιημένο σύστημα πέδησης κατάφεραν με ευκολία να σώσουν τη κατάσταση. Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα πόσο αρμονικά δουλεύει το ενοποιημένο σύστημα πέδησης παρέχοντας μεγάλη βοήθεια και ασφάλεια ιδιαίτερα σε μη έμπειρους αναβάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα χειριστήρια βρίσκονται σε οικεία θέση, ενώ η μεγάλη οθόνη τύπου LCD μας παρείχε ευδιάκριτα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μας άρεσε ιδιαίτερα η παρουσία ένδειξης της εξωτερικής θερμοκρασίας, καθώς και της ώρας. Με το σκοτάδι να πέφτει, τα μεγάλα εμπρός  φωτιστικά σώματα έκαναν άψογα τη δουλειά τους, με μοναδική ίσως παραφωνία το ενδεικτικό λαμπάκι της μεγάλης σκάλας, το οποίο σε παρατεταμένη χρήση μπορεί να γίνει ενοχλητικό. Ένα όχημα πόλης, όμως, είναι σημαντικό να παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς ακόμα και μικρών αντικειμένων. Παρά το μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, λόγω των μεγάλων τροχών, το επίπεδο μαρσπιέ, μαζί με τη βαλίτσα 39 λίτρων και ένα μικρό ντουλαπάκι κάτω από τα όργανα κατόρθωσε να καλύψει τις καθημερινές μας ανάγκες.

Έχοντας διανύσει αρκετά χιλιόμετρα εντυπωσιαστήκαμε, παρατηρώντας το Xenter να αρνείται πεισματικά  να καταναλώσει  τα πολύτιμα πλέον καύσιμά μας. Διαμορφώνοντας έτσι μια μέση κατανάλωσή 2.9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες οδήγησης και με δύο αναβάτες πολλές φορές. Σε όλη τη δοκιμή το Xenter θύμιζε μοτοσικλέτα με μανδύα σκούτερ και το μοναδικό που θα θέλαμε να το προσθέσουμε είναι ένα μονό stand.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha Xenter

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Κυβισμός 155 κ.εκ. 
 Ισχύς  15,5Hp./7.500 σ.α.λ.
 Ροπή  15 Nm/7.500 σ.α.λ. 
 Εμπρός φρένα  Υδραυλικό δισκόφρενο
 Πίσω φρένα  Ταμπούρο
 Μήκος  1,99 μέτρα 
 Πλάτος  0,69 μέτρα
 Ύψος  1,135 μέτρα
 Βάρος  142 κιλά 
 Ρεζερβουάρ   8 λίτρα
 Τιμή  3.090 ευρώ

Πατήστε παρακάτω για να δείτε εικόνες από το νέο Xenter 150

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης