Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η σημαντική για τις Νότιες αγορές της Ευρώπης (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία και εν μέρει Γαλλία) κατηγορία των σκούτερ, παρά το πλήθος των μοντέλων στα σταντ των εταιριών, δεν είχε στη φετινή EICMA κάτι ιδιαίτερο να δούμε. Από τις μεγάλες και σημαντικές μάρκες ουσιαστικά το μόνο νέο μοντέλο ήταν το τρίτροχο CV3 της Kymco.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Kymco είχε ήδη πριν την έκθεση δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες του νέου τρίτροχου mega σκούτερ του CV3 που είναι εξοπλισμένο με τον δικύλινδρο κινητήρα του κορυφαίου σπορ σκούτερ AK550 της Kymco. Το CV3 είναι η πρώτη προσπάθεια του Ασιάτη κατασκευαστή στην κατηγορία των σκούτερ με 2 τροχούς εμπρός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η SYM που κυριαρχεί στην Ελληνική αγορά είχε στο περίπτερό της το ανανεωμένο Joymax Z plus, με νέα πιο αιχμηρή εμφάνιση, που το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό και φυσικά διατηρώντας το πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει Traction Control, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θύρα QC 3.0.

Επίσης είδαμε και το νέο SYM JET 14 EVO που μπορεί να βασίζεται στο προηγούμενο μοντέλο άλλα είναι ριζικά ανανεωμένο με νέα εμφάνιση,  νέους προβολείς, φώτα LED, οθόνη LCD, και σύστημα κλειδώματος keyeless 

Αυτό που ξεχώριζε στο περίπτερο της Honda ήταν το νέο ηλεκτρικό σκούτερ  EM1 e  που είναι ιδανικό για την κάλυψη των αναγκών μικρομετακίνησης μέσα στην πόλη. Το σύστημα μπαταρίας Honda Mobile Power Pack e προσφέρει αυτονομία άνω των 40 χιλιομέτρων και μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα για φόρτιση στο σπίτι.


H Yamaha είχε στο περίπτερό της τα νέα ανανεωμένα για το 2023, XMAX 300 Tech MAX και XMAX 300 με τη νέα πιο δυναμική εμφάνιση και νέους προβολείς. Επίσης νέα είναι και η πολλαπλών θεμάτων οθόνη TFT 4,2 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και πλοήγηση Garmin.


Το Piaggio 1 MY23 ήταν το μοναδικό μοντέλο στο περίπτερο της Piaggio που έχει δεχθεί, πέρα από νέα χρώματα και κάποιες τεχνικές αλλαγές. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας έχει αυξημένη απόδοση στα 2,3kW, σχεδόν διπλάσια για την έκδοση μοτοποδηλάτου, και προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και διατήρηση της ταχύτητας στις ανηφόρες.

Το σκούτερ που τράβηξε την προσοχή των περισσότερων θα λέγαμε ότι ήταν η νέα Vespa Gtv με την εντυπωσιακή “αγωνιστική” εμφάνισή της με number plate στο τιμόνι και μονόσελο. Η Gtv είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine) με απόδοση 23,8 ίππων. Νέα επίσης είναι η ψηφιακή οθόνη, τα φώτα full LED και πολλές άλλες μικρές λεπτομέρειες. 

Τέλος η Seat MO όπως είχε προαναγγείλει παρουσίασε στην έκθεση το νέο βελτιωμένο ηλεκτρικό Seat MO 125 Performance, που ήδη πριν την παρουσίασή έκανε ρεκόρ Guiness διανύοντας 2.588 χιλιόμετρα σε 48 ώρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης