του Νίκου Τσαμάνδουρα 

Ένας κυβισμός ορόσημο για τους Ιάπωνες, συνδεδεμένος με ένα μοντέλο εξίσου σταθμό. Ο λόγος για τα 750 κυβικά της Honda που πίσω από το εμβληματικό λογότυπο CB έκαναν τον κόσμο να γυρίζει γύρω τους τις δεκαετίες ’70-’80. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, η εποχή και οι μόδες μάλλον κάνουν ονειροπόληση την αναγέννηση ενός VFR750R (ή RC30 αν θέλετε), καθώς το σενάριο των V4 κινητήρων δεν είναι στα προσεχώς του μεγάλου «H». Έτσι, ένας σχεδιαστής από την …Ινδονησία ονόματι Deh Hasi πήρε την πρωτοβουλία και πήρε αυτά τα 750 κυβικά και τα έβαλε σε ένα… CBR. 

Με το δεδομένο του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα λοιπόν (που δεν υπάρχει στη γκάμα της Honda σήμερα αλλά ποτέ και κανείς δεν ξέρει), βλέπουμε πως θα μπορούσε να είναι ένα μεσαίο CBR. Υιοθετώντας γραμμές των φωτιστικών σωμάτων της CBR-RR οικογένειας, το φανταστικό 750άρι χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερους και πιο απότομους όγκους στο φέρινγκ, ενώ παράλληλα οι γωνίες είναι παντού, δίνοντας ακόμα πιο αιχμηρό –αν όχι «κακό»- χαρακτήρα στην ψηφιακή μοτοσυκλέτα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενδιαφέρον έχουν οι λεπτομέρειες, όπως το πρωτότυπο πλαίσιο και το χρυσό στην πίσω ανάρτηση (που παραπέμπει σε Ohlins), ωστόσο από το concept λείπουν και πραγματάκια όπως καθρέφτες, φλας, πινακίδα κτλ. Δεν έχουν και πολλή σημασία για ένα ψηφιακό πρωτότυπο όλα αυτά, με τη μόνη μας παρατήρηση να είναι μία: Το κάνεις που το κάνεις, γιατί δεν το έκανες… μονόμπρατσο;  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης