Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης
                
H Suzuki ήδη από τις αρχές Ιουνίου είχε ανακοινώσει τα στοιχεία της νέας σειράς Motocross μοντέλων RM-Z 250 & 450  για το 2023.

Ήδη από την πρώτη αυτή ανακοίνωση ήταν γνωστό ότι το μοντέλο 2023 παραμένει ουσιαστικά ίδιο με αυτό του 2022 με μικροαλλαγές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα η αντιπροσωπεία της Suzuki στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι το νέο RM-Z 250 M3 ήρθε στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις της Suzuki.

Η τιμή του, με βάση τον τελευταίο τιμοκατάλογο (9/8/2022) της Suzuki, είναι στα 8.995€.

Ο κινητήρας του RM-Z 250 είναι  τετράχρονος, υγρόψυκτος, με 2ΕΕΚ. 249 κυβικών εκατοστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άλλα σημαντικά στοιχεία του RM-Z 250 είναι:

Σύστημα Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC), που βοηθά τον αναβάτη στην εκκίνηση, με 3 επιλέξιμα modes ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας αλλά και την εμπειρία του αναβάτη. 

Σύστημα ψεκασμού με δύο μπεκ που βοηθά στην αύξηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές. Το ένα μπέκ ψεκάζει καύσιμο προς την πεταλούδα, ενώ το δεύτερο μπεκ είναι τοποθετημένο μέσα στον αεραγωγό εισαγωγής ώστε να υπάρχει περισσότερος χρόνος ανάμειξης και ταυτόχρονα πτώσης θερμοκρασίας του μείγματος πριν την είσοδό του στον κινητήρα. 

Σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης που ελέγχει τη θέση του γκαζιού, την στιγμιαία ταχύτητα και την επιλεγμένη σχέση. Τα δεδομένα συλλέγονται από την ηλεκτρονική μονάδα (ECM) και χρησιμοποιούνται για τη ρύθμιση του ψεκασμού και ελέγχου του χρονισμού ανάφλεξης.  Το συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης δεν παρακολουθεί την ολίσθηση του πίσω ελαστικού άλλα επιτρέπει τη μέγιστη πρόσφυση, αντί να επεμβαίνει κατά την ολίσθηση, καθώς λειτουργεί βάσει software μέσα στην ECM.

Ψαλίδι διαμορφωμένο με hydroforming (ειδική επεξεργασία με υψηλή πίεση νερού) ώστε να δημιουργηθεί το σχήμα του. Η συγκεκριμένη διαδικασία βοηθάει στην ελαχιστοποίηση του βάρους. Επιπλέον, η κωνική διατομή του το καθιστά πιο άκαμπτο. 

Οι αναρτήσεις του RM-Z250 είναι της KYB, τα ελαστικά είναι τα DUNLOP “GEOMAX MX33”, ειδικά εξελιγμένα μέσα από τους αγώνες.

Τα φρένα μπροστά εξοπλίζονται με δίσκο διαμέτρου 270mm και εξασφαλίζουν υψηλή απόδοση κατά τη χρήση.

Επίσης διατίθεται, προαιρετικά, το σύστημα MX-Tuner 2.0 που επιτρέπει στον αναβάτη -μέσω μιας εφαρμογής – να αλλάξει εύκολα τις ρυθμίσεις του ψεκασμού και του χρονισμού της ανάφλεξης ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση στις συνθήκες ενός αγώνα. Οι αλλαγές γίνονται γρήγορα μέσω ασύρματης σύνδεσης του smartphone και του πομποδέκτη MX-Tuner. Η εφαρμογή διαθέτει προεπιλεγμένα προφίλ διαχείρισης της ECM τα οποία ο αναβάτης μπορεί να προγραμματίσει ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης