Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Alvaro Bautista γίνεται ο πρώτος Πρωταθλητής της Ducati στα Superbikes, μετά τον Carlos Checa το 2011.

Η επιστροφή του στην ομάδα της Ducati μετά από δύο χρόνια απουσίας αποδείχθηκε επιτυχημένη απόφαση για την ομάδα, τον κατασκευαστή και τον αναβάτη καθώς ο Alvaro Bautista πήρε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MOTUL FIM Superbike το 2022, τρία χρόνια μετά την παρθενική του εμφάνιση με την ομάδα. Μια αξιοσημείωτη επίδειξη συνέπειας συνυφασμένη με σκληρές μάχες μιας τιτάνιας τριάδας (Bautista, Razgatlioglu, Rea) οδήγησε στον Bautista να κλειδώσει το Πρωτάθλημα σήμερα το πρωί στην Ινδονησία, με έναν γύρο να απομένει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ισπανός αναβάτης από το Talavera de la Reina στο Τολέδο της Ισπανίας, πήρε τον πρώτο του τίτλο WorldSBK, ενώ ήταν το δεύτερό του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μετά τον τίτλο των 125cc το 2006. Ανέβηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 250cc για τρεις σεζόν το 2007, τερματίζοντας τέταρτος, δεύτερος και τέταρτος στη βαθμολογία, πριν περάσει στα MotoGP το 2010. Εκεί πήρε τρία βάθρα και μια pole position, πριν από τη μετάβαση στα WorldSBK με την Ducati στο 2019, όπου πάλεψε αμέσως για τον τίτλο. Σημείωσε 11 συνεχόμενες νίκες, αλλά τερμάτισε δεύτερος στη μάχη του τίτλου. Η μετάβαση του στην Honda για το 2020 και το 2021 αποδείχθηκε δύσκολη για τον Bautista καθώς ανέβηκε μόλις σε τρία βάθρα σε δύο χρόνια, αν και η εμπειρία που αποκόμισε αυτά τα δύο χρόνια τον βοήθησε πολύ φέτος, διεκδικώντας το πρώτο του στέμμα WorldSBK.

 

Έχοντας γίνει ο τρίτος διαφορετικός αναβάτης σε τρεις σεζόν που παίρνει το Πρωτάθλημα, με μια τρίτη διαφορετική μοτοσυκλέτα και από μια τρίτη διαφορετική χώρα (Jonathan Rea-Kawasaki-Ηνωμένο Βασίλειο, Torpak Razgatlioglu-Yamaha-Τουρκία, Alvaro Bautista-Ducati-Ισπανία), η επιστροφή του Bautista στη Ducati ήταν από την αρχή επιτυχημένη. Η κατάκτηση της δεύτερης θέσης στον πρώτο αγώνα της Αραγονίας πριν κερδίσει τους δύο εναπομείναντες αγώνες στον πρώτο γύρο του 2022 θα δώσει τον τόνο για το υπόλοιπο της σεζόν. 14 νίκες και 29 βάθρα σε 33 αγώνες αυτή τη σεζόν ώθησαν τον Bautista στην κορυφή.

Όπως κάθε αναβάτης που αγωνίζεται για ένα Πρωτάθλημα, υπήρχαν δυνατές μέρες αλλά  και χαμηλά σημεία για τον Bautista. Μια πτώση στο Donington Park στον πρώτο αγώνα οδήγησε σε εικασίες για επανάληψη του 2019 (όπου ο Bautista είχε ξεκινήσει δυναμικά την σεζόν αλλά η επίθεσή του έφθινε στο δεύτερο μισό), αλλά αμέσως μετά ήταν τέταρτος στον αγώνα Superpole και δεύτερος στον δεύτερο αγώνα, σε μια πίστα που δεν περίμενε να είναι τόσο ανταγωνιστικός. Το άλλο χαμηλό σημείο για τον Bautista ήρθε στο Magny-Cours στον δεύτερο αγώνα, μετά από μια σύγκρουση με τον Rea που τον έβγαλε από τον αγώνα. Σε αυτήν την περίπτωση, η επιστροφή του Bautista θα έπρεπε να περιμένει δύο εβδομάδες, αλλά το έκανε στη Βαρκελώνη και πήρε ένα θριαμβευτικό χατ-τρικ για να επεκτείνει το προβάδισμά του στο Πρωτάθλημα για άλλη μια φορά σε ένα Σαββατοκύριακο όπου φαινόταν ανέγγιχτος.

Δύο χρόνια στη Honda βοήθησαν τον Bautista να γίνει ο αναβάτης που είναι σήμερα, κάτι στο οποίο αναφέρθηκαν τόσο ο ίδιος όσο και ο αρχιμηχανικός του καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. Ο Bautista μίλησε γι ‘αυτό κατά την διάρκεια του Γαλλικού Γύρου σε μια συνέντευξη μεγάλου μήκους, ενώ ο αρχιμηχανικός του, Julio Nava, αναφέρθηκε σε αυτό το καλοκαίρι. Η περισσότερη εμπειρία του στα WorldSBK, κάτι που σημαίνει ότι ο Bautista γνωρίζει περισσότερο τις πίστες και τα ελαστικά, έχει βοηθήσει, αλλά ο Nava εξήγησε επίσης γιατί τα δύο χρόνια που έκανε ο Bautista στη Honda βοηθάνε τώρα τη Ducati. 

“Σε εκείνη τη μοτοσυκλέτα, ήταν πιο μακριά από την κορυφή και η μοτοσυκλέτα μπορούσε να του προσφέρει μόνο μέχρι ένα ορισμένο επίπεδο για να είναι πιο κοντά στην κορυφή, και ταυτόχρονα έπρεπε να εκπαιδεύεται για να παραμένει στο όριο συνέχεια. Τώρα με τη Ducati μπορεί να βρει το όριο και μπορεί να πάει 3%, 4%, 5% πάνω από το όριο. Όταν το θέλει ή το χρειάζεται, έχει αυτό το 5% να παίξει”.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης