Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Με 40 κυβικά περισσότερα και 40 σχεδόν ίππους, η 350 Τ2 είναι μια Adventure τσέπης. Ακολουθεί την κληρονομιά της εξαιρετικής 310 Τ2 και είναι έτοιμη να συνεχίσει την καταπληκτική εμπορική πορεία της προκατόχου της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H 350 T2 αποτελεί τη λογική συνέχεια της 310 T2, μιας μοτοσυκλέτας που έκανε μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας. Με μεγαλύτερο κυβισμό, μοιάζει υπερβολικά με το προηγούμενο μοντέλο καθώς ουσιαστικά η μόνη μεγάλη διαφορά είναι ο διαφορετικός κυβισμός. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές μικρές αλλαγές που διαφοροποιούν τις δύο μοτοσυκλέτες. Η Daytona, ένα ελληνικό brand συνεργάζεται με την Zondes και παράγει πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που προσφέρουν πολλά, σε οικονομικές τιμές. Αν υπήρχαν παράπονα – που δεν υπήρχαν – για την 310, αφορούσαν την ισχύ της. Η 350 T2 με 40 σχεδόν ίππους έρχεται, και τα όποια παράπονα εξαφανίζονται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρατηρώντας την σταματημένη, βλέπεις την καλοσχεδιασμένη μάσκα με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED και το όμορφο μικρό φτερό – συνέχεια της μάσκας – που της προσδίδει ένα πολύ ιδιαίτερο επιθετικό στυλ. Ο χαρακτήρας “adventure” τονίζεται από τα κάγκελα προστασίας και στα πλαϊνά πλαστικά το logo ADV που δεν αφήνει αμφιβολίες, σε συνδυασμό μάλιστα με την καλοσχεδιασμένη ποδιά στο κάτω μέρος του κινητήρα. Αμέσως το βλέμμα σου πέφτει στο λογότυπο ABS στο κάλυμα των up-side down μπροστινών καλαμιών σεβαστού μεγέθους 43 χιλιοστών της KYB και καταλήγει στον τεράστιο εμπρός δίσκο των 320 χιλιοστών με την ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι έκδηλη με τους τροχούς με ακτίνες και τις περίτεχνες μαύρες ζάντες που δέχονται ελαστικά tubeless! Αξίζει να σημειώσουμε τις διαστάσεις των τροχών που είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.

Μόλις ανέβεις στη σέλα της 350 Τ2 παρατηρείς πως η θέση οδήγησης είναι εργονομική με τα χέρια να φτάνουν εύκολα και φυσικά στο τιμόνι, ενώ παρά το σχετικά μεγάλο ύψος σέλας ακόμα και ένας αναβάτης με ύψος 1.75 πατάει κάτω σχετικά εύκολα. Ίσως το πιο εντυπωσιακό από τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, είναι ο ηλεκτρικά κινούμενος διαφανής ανεμοθώρακας. Λειτουργεί απρόσκοπτα και αποτελεί ένα gadget που κερδίζει αμέσως τον αναβάτη και ανεβάζει τη γενική ποιότητα της μοτοσυκλέτας. Επίσης παρατηρήσαμε το νέο υλικό της σέλας με τις αντιολισθητικές ιδιότητες και φυσικά μας μάγεψε η νέα έγχρωμη TFT οθόνη.

Ο κινητήρας της 350 T2 είναι ο καινούριος μονοκύλινδρος των 348 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 39.5 ίππους και 32.8Nm ροπής με υψηλή συμπίεση 12.3:1. Τον ψεκασμό έχει αναλάβει ένα αξιόπιστο σύστημα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, ενώ διαθέτει και δύο διαφορετικά mode οδήγησης, ECO και Sport. Η 350 T2 διαθέτει μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη με τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας να είναι πιο προβλέψιμη και σταθερή σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο του κινητήρα, ενώ μάλιστα, δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Η 350 Τ2 διαθέτει και ψυγείο λαδιού, ενώ το κυρίως ψυγείο διαθέτει μεγάλη επιφάνεια και αντίστοιχα μεγάλη ικανότητα απαγωγής θερμότητας. Το μεγάλης διαμέτρου βεντιλατέρ των 140 χιλιοοστών, εγγυάται τη σταθερότητα της θερμοκρασίας κάτω από όλες τις συνθήκες, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης. Εντελώς νέας σχεδίασης είναι και το φιλτροκούτι, με αυξημένη χωρητικότητα κατά 30% σε σύγκριση με της 310 Τ2. Χάρη και στη νέα σύνδεση συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ σημαντικά μειωμένο είναι και το επίπεδο θορύβου.

Το ανοξείδωτο περίβλημα και η νέα εσωτερική επίστρωση των φαλτσοκομένων τελικών, της περίτεχνης διπλής εξάτμισης, διατηρούν χαμηλά τη θερμοκρασία, με στόχο όχι μόνο την απόδοση, αλλά και την άνεση του συνεπιβάτη, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγάλη διάρκεια ζωής. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της 350 Τ2 συμπεριλαμβάνεται και το ηλεκτρικό κλείδωμα της τάπας του ρεζερβουάρ, το κλείδωμα της σέλας και το κεντρικό κλείδωμα της μοτοσυκλέτας.

Η 350 Τ2 διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα που κάνουν τη ζωή του αναβάτη εύκολη όπως σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS. Το γερμανικής προέλευσης και υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS παρακολουθεί και ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών, ενώ προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης, στην οθόνη της μοτοσυκλέτας. Η βέλτιστη κατάσταση των ελαστικών μέσω του TPMS προσφέρει ασφάλεια, οικονομία καυσίμου, μείωση εκπομπών CO₂, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιωμένη συμπεριφορά των ελαστικών.

Εντυπωσιακή και λειτουργική TFT οθόνη

Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης, υψηλής φωτεινότητας, TFT/LCD με τεχνολογία IPS για μεγαλύτερη γωνία θέασης, διαθέτει αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Μάλιστα διαθέτει και τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Διαθέτει λειτουργίες όπως συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth και όπως αναφέραμε παραπάνω τις πληροφορίες για τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.

Το επαγωγικό κλειδί Gen 2.5 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης με εξαιρετική αντικλεπτική προστασία. Απλώς το έχουμε στην τσέπη μας. Η ενσωματωμένη κεραία HF ενισχύει το σήμα του πομπού που αναγνωρίζεται από τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1.5 μέτρου. Με θέση για μπρελόκ, το Keyless σύστημα τελευταίας γενιάς έχει δείκτη αδιαβροχοποίησης IP67. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική κλειδαριά τιμονιού δεύτερης γενιάς, προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του. Αν απομακρυνθούμε από τη μοτοσυκλέτα δίχως να την κλειδώσουμε, με ένα ηχητικό σήμα μας υπενθυμίζει τη βασική μας υποχρέωση. Όταν απομακρυνόμαστε την κλειδώνουμε. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο σένσορα, που λειτουργεί ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας του πομπού είναι χαμηλή.

Στο δρόμο δεν είδαμε μεγάλες διαφορές από την 310 Τ2 καθώς διατηρείται η ίδια γεωμετρία. Σαφώς είναι δυνατότερη και διαθέτει πιο καλά σεταρισμένες αναρτήσεις. Βεβαίως το μεγάλο όπλο της 350 Τ2 είναι η τιμή της. Η Daytona by Zontes 350 T2 είναι διαθέσιμη στην τιμή των 4,995€ που αποτελεί με όλα αυτά που προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία. Αν ψάχνουμε μια μικρή Adventure πρέπει να μπει μέσα στις επιλογές μας και αξίζει να τη δούμε από κοντά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Euro 5, 4βάλβιδος, 4χρονος, υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ, Κυβισμός: 348 κ.εκ., Διάμετρος Χ Διαδρομή: 84.5 χλστ Χ 62 χλστ, Ισχύς: 39.5 ίπποι στις 9,500 σ.α.λ., Ροπή: 3.2 kgm στις 7,500 σ.α.λ., Κατανάλωση: 3.7 λ/100 χλμ

Πλαίσιο: περιμετρικό ατσάλινο, Ανάρτηση μπροστά: ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ, Ανάρτηση πίσω: μονό αμορτισέρ, Φρένο μπροστά: δισκόφρενο διαμέτρου 320 χλστ, Φρένο πίσω: δισκόφρενο 265 χλστ, Ελαστικό μπροστά: 110/80R-19, Ελαστικό πίσω: 160/60R-17,

Διαστάσεις: Μήκος: 2135χλστ, Πλάτος: 850χλστ, Ύψος σέλας: 830χλστ, Μεταξόνιο: 1420χλστ, Βάρος: 196 κιλά (πλήρης υγρών), Ρεζερβουάρ: 19 λίτρα.

Εντυπωσιακά φρένα με ακτινικές δαγκάνες και Bosch ABS τελευταίας γενιάς

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης