Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης 

Ένα από τα θέματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα και ειδικά τα δίκυκλα, λόγω βάρους και μεγέθους των μπαταριών, είναι οι περιορισμοί στην αυτονομία και ο μεγάλος χρόνος επαναφόρτισης των συμβατικών μπαταριών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια από τις υποσχόμενες λύσεις είναι οι κυψέλες υδρογόνου αλλά πρέπει πρώτα να λυθούν κάποια τεχνικά θέματα που έχουν να κάνουν με την οικονομική και παράλληλα ασφαλή αποθήκευση του υδρογόνου υπό πίεση. 

Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, προχώρησε σε μιας στρατηγική συμφωνία για την εξέλιξη της τεχνολογίας αποθήκευσης ενέργειας με κυψέλες υδρογόνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου η SYM (SanYang Motor) υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών της Ταιβάν, για την εξέλιξη και το σχεδιασμό οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Παράλληλα, θα γίνει έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση, ένας τομέας που αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση στο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό θα είναι και το πρώτο στάδιο της συνεργασίας, με τη SYM να επενδύει πάνω στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το Ινστιτούτο, με πάνω από 40 χρόνια έρευνας στην κατασκευή ειδικών κυλίνδρων αποθήκευσης με τη χρήση ρομποτικών μηχανημάτων. Το όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία, είναι το μειωμένο κόστος, η ευελιξία στην παραγωγή (μικρότερων ποσοτήτων) και παράλληλα το υψηλό επίπεδο ασφάλειας. 

Η εναλλακτική λύση αποθήκευσης ενέργειας με την χρήση τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου μπορεί να προσφέρει μια σοβαρή λύση στο πρόβλημα της αυτονομίας των ηλεκτρικών δικύκλων.

Όπως δήλωσε ο Qiu Yingfeng, διευθυντικό στέλεχος της SYM ο οποίος εμπνεύστηκε αυτό το project συνεργασίας, “Προκειμένου να διασφαλίσουμε το βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον, χρειάζονται περισσότερες λύσεις στον τομέα των μεταφορών. Αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο με ασφάλεια στα οχήματα, θεωρώ ότι θα αποτελέσει την ιδανική λύση για πραγματικά μηδενικούς ρύπους”.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης