Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η εντελώς νέα και σύγχρονη έκδοση του θρυλικού Monkey εμφανίστηκε το 2018, εξοπλισμένη με έναν αερόψυκτο κινητήρα 124cc, κιβώτιο 5 σχέσεων, ατσάλινο πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι και τροχούς 12”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σύγχρονος, προδιαγραφών EURO5 μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. κινητήρας αποδίδει 9,4 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με ροπή 11Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η παραπάνω απόδοση σε συνδυασμό με το κιβώτιο 5-σχέσεων προσφέρει ικανοποιητική τελική ταχύτητα 91km/h και χαμηλή κατανάλωση μόλις 1.5 lit./100km (WMTC mode).

Η κλασική εμφάνιση του Honda Monkey 125 συνδυάζεται με σύγχρονο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ψηφιακή στρογγυλή οθόνη οργάνων με ταχύμετρο και χιλιομετρητές (ολικός και δύο μερικοί) και δείκτη στάθμης καυσίμου, ενώ ο φωτισμός είναι full LED. Επίσης το μονοκάναλο  ABS λειτουργεί σε συνεργασία με μία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (Inertial Measurement Unit – IMU) για να περιορίζει την ανύψωση του πίσω μέρους στα δυνατά φρενάρισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεταξόνιο είναι 1,145mm, με ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m, το βάρος πλήρες υγρών (Wet weight) είναι 104kg, και το ύψος σέλας στα μόλις 775mm.

Ο εμπρός δίσκος διαμέτρου 220mm και ο πίσω 190mm σε συνδυασμό με το ABS  φροντίζουν για την ασφάλεια στο φρενάρισμα και τα φαρδιά ελαστικά σε διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω συμβάλλουν στην άνεση σε κάθε διαδρομή.

Για το 23YM το Monkey 125 θα διατίθεται σε ένα νέο χρωματικό συνδυασμό Pearl Shining Black παράλληλα με τους ανανεωμένους Banana Yellow και Pearl Nebula Red που τώρα περιλαμβάνουν ασορτί σκελετό, πιρούνι, ψαλίδι και πίσω ελατήρια, καθώς και σέλα με κλασικό καρό κάλυμμα και κομψά ένθετα στο ρεζερβουάρ.

Pearl Shining BlackPearl Nebula Red

Το Honda Monkey είναι γνωστό ως ένα groovy icon της δεκαετίας του 1970, αλλά η πρώτη έκδοση του εμφανίστηκε το 1961, αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49cc για ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο. Το 1963 η εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει μία έκδοση δρόμου για τις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης με χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις. Η ελκυστική εμφάνιση, οι μικροσκοπικές διαστάσεις και το πολύ μικρό βάρος εκτόξευσαν τη δημοτικότητά του και ακολούθησαν αισθητικές και τεχνικές αναβαθμίσεις το 1969 και το 1970. Το 1978 το Monkey πήρε το τελικό στυλ με το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, με τριτάχυτο κιβώτιο και φυγοκεντρικό συμπλέκτη και εδραιώθηκε στις καρδιές εκατομμυρίων αναβατών. Το 2018, το Monkey επανήλθε στο προσκήνιο κρατώντας το στυλ και τις βολικές διαστάσεις του αρχικού μοντέλου σε ένα ολοκαίνουργιο πακέτο εξοπλισμού και επιδόσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης