Οδηγεί και φωτογραφίζει ο Γιώργος Παππάς

«Είμαι διαφορετικό!» Μας «φώναξε» το νέο BWS από την πρώτη στιγμή που το συναντήσαμε, χάρη στην ιδιαίτερη σχεδίασή του. Σχεδίαση που θέλει το πλαίσιο να είναι ορατό και να συνδυάζει έντονες γωνίες με στρογγυλές επιφάνειες. Τα παντός δρόμου χοντρά ελαστικά μάς προδιέθεσαν για περιπέτειες στους άγριους και σκληροτράχηλους δρόμους της πόλης.

Η άνετη σέλα του BWS… ξεφύσησε και το κουμπί εκκίνησης έβαλε μπρος τον κινητήρα των 125 κυβικών. Τα πόδια πήραν τη θέση τους στο κατηφορικό πάτωμα και με την κάθετη θέση του κορμού με τα χέρια να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση και σχεδόν παράλληλα με το έδαφος, καταλάβαμε ότι μας δινόταν η δυνατότητα για αμεσότερους χειρισμούς. Το BWS, με την προθυμία του να ελίσσεται μέσα στην κίνηση, μας προκαλούσε να κινηθούμε όλο και πιο γρήγορα. Θύμιζε παιχνίδι που έκανε τη μετακίνησή μας ταχύτατη και παράλληλα διασκεδαστική, επιμένοντας στη διαφορετικότητά του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δύναμη του κινητήρα ήταν αρκετή για να ξεγλιστράμε άνετα μέσα στη ζούγκλα της κίνησης, αλλά θα θέλαμε λίγη δύναμη παραπάνω για τις μετακινήσεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Την ακινητοποίηση του BWS αναλάμβανε το μπροστινό δισκόφρενο, το οποίο ήταν αρκετά άμεσο και δυνατό, σε αντίθεση με το πίσω ταμπούρο, το οποίο άφηνε μια δυσάρεστη, σπογγώδη αίσθηση. Στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, η μεν μπροστινή ανάρτηση έκανε καλά τη δουλειά της, η πίσω ανάρτηση, όμως, μας φάνηκε σφιχτή και μετέφερε αρκετούς κραδασμούς στους αναβάτες. Επίσης, σε πλήρη στροφή του τιμονιού, αν το ύψος του οδηγού ξεπερνά το 1.75μ, το τιμόνι θα είναι σε οριακή απόσταση από τα πόδια του.

Στην περίπτωση που το BWS μεταφέρει και δεύτερο αναβάτη και ανάλογα με το ύψος του, ενδεχομένως να παραπονεθεί για τον χώρο που του ανήκει στη σέλα και για τα μικρά μαρσπιέ. Όσον αφορά στα χειριστήρια, αυτά είναι εύχρηστα και σε γνώριμη θέση.

Τα όργανα, λιτά αλλά όμορφα, μας παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, με την ένδειξη της ώρας, δυστυχώς, ν’ απουσιάζει. Η κλειδαριά έχει ένα επιπλέον, έξυπνο σύστημα προστασίας, για να αποτρέπει την παραβίασή της. Κατά τις νυχτερινές μας μετακινήσεις, τα φώτα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά και κατάφερναν να φωτίζουν ικανοποιητικά τους σκοτεινούς δρόμους. Ευχάριστο ήταν, επίσης, ότι, παρά το μικρό του μέγεθος, το BWS παρέχει χώρο κάτω από τη σέλα, όπου μπορεί να φιλοξενηθεί ακόμη και ένα κράνος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το BWS, με την έφεσή του στους ελιγμούς και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, ξύπνησε το «παιδί» μέσα μας. Και επειδή τα παιδιά δεν έχουν και πολλά χρήματα… όχι μόνο κοστίζει κάτι λιγότερο από 2.500 ευρώ (2.490 για την ακρίβεια), αλλά καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο με μέση κατανάλωση 2.7λίτρα / 100 χλμ..

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Yamaha BWS

 Κυβισμός 125κ.εκ. 
 Ισχύς  9,1Hp./7.500 σ.α.λ.
 Ροπή  9,6 Nm/7.500 σ.α.λ. 
 Εμπρός φρένα  Υδραυλικό δισκόφρενο
 Πίσω φρένα  Ταμπούρο
 Μήκος  1,91 μέτρα 
 Πλάτος  0,715 μέτρα
 Ύψος  1,110 μέτρα
 Βάρος  121 κιλά 
 Ρεζερβουάρ  6 λίτρα
 Τιμή  2.490 ευρώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης