Η BMW Motorrad παρουσίασε τις νέες τις νέες BMW M 1000 RR και S 1000 RR καθώς και τις νέες BMW M 1000 R και S 1000 R.
Τόσο οι superbike BMW M 1000 RR και S 1000 RR, όσο και οι roadster BMW M 1000 R και S 1000 R, έχουν αναβαθμιστεί τεχνικά και οπτικά και διαθέτουν περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό για το 2025.
Οι κοινές αλλαγές και στα δυο μοντέλα περιλαμβάνουν την πιστοποίηση Euro 5+ των κινητήρων και την προσθήκη του M short-stroke throttle (γκαζιέρα κοντής διαδρομής) για μικρότερες γωνίες περιστροφής στο γκριπ.
BMW M 1000 RR: Αυξημένες επιδόσεις με περισσότερη ισχύ, βελτιωμένη κάθετη δύναμη, και τεχνολογία αισθητήρα γωνίας τιμονιού ( Steering Angle Sensor Technology)
Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας της νέας M 1000 RR αποδίδει τώρα 218 hp (160 kW), αυξημένη κατά 6 hp (4 kW) σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, χάρη σε ένα πακέτο μέτρων βελτιώσεων.
Επιπλέον, νέα BMW M 1000 RR διαθέτει βελτιστοποιημένη αεροδυναμική μέσω μιας νέας σχεδίασης του μπροστινού φέρινγκ.
Τα πρόσφατα M Winglets 3.0, παράγουν αυξημένη κάθετη δύναμη και βοηθούν στην επίτευξη ακόμα ταχύτερων γύρων στην πίστα.
Επιπλέον, το πλαίσιο το Flex Frame έχει εξελιχθεί και περιλαμβάνει τώρα μια νέα βάση στήριξης κινητήρα στην αριστερή πλευρά.
Η BMW Motorrad έχει βελτιώσει και τα συστήματα ελέγχου.
Το Dynamic Traction Control (DTC) διαθέτει τώρα τη νέα λειτουργία Slide Control χάρη στην τεχνολογία αισθητήρων γωνίας τιμονιού (steering angle sensor technology).
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια νέα υποδιαίρεση του DTC σε Slip Control και Slide Control.
Η εισαγωγή της τεχνολογίας steering angle sensor έφερε μαζί της και τη νέα λειτουργία Brake Slide Assist του BMW Race ABS Pro, η οποία σε συνδυασμό με το M short-stroke throttle, βελτιώνει σημαντικά την απόδοση και τον έλεγχο.
Όπως και πριν, η νέα M 1000 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: στη στάνταρ έκδοση M 1000 RR σε χρωματισμό Lightwhite uni και στην έκδοση M 1000 RR M Competition σε χρωματισμό Blackstorm metallic, η κάθε μία με γραφικά σε χρώματα M.
BMW S 1000 RR: Υψηλότερες επιδόσεις στην πίστα, πλουσιότερος στάνταρ εξοπλισμός
Η S 1000 RR έχει βελτιωθεί σημαντικά, για οδήγηση σε πίστα. Το M short-stroke throttle επιτρέπει στην S 1000 RR να ανταποκρίνεται πολύ πιο άμεσα στην παραμικρή κίνηση του γκαζιού,
Νέα winglets παρέχουν αυξημένη κάθετη δύναμη, το νέο μπροστινό φτερό με ενσωματωμένους αεραγωγούς βελτιώνει την ψύξη των φρένων και νέα πλαϊνά φέρινγκ χαρίζουν πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.
Επιπλέον, τα βασικά χαρακτηριστικά της S 1000 RR έχουν βελτιωθεί σημαντικά.
Οι λειτουργίες Pro riding modes είναι πλέον στάνταρ, καθώς και τα πρόσθετα “Race Pro” modes, όπως και οι λειτουργίες Engine Brake και Hill Start Control Pro, το ρυθμιζόμενο ABS πέντε επιπέδων στα “Race Pro” modes και τη ρύθμιση ABS “Slick”.
Το Dynamic Brake Control (DBC) είναι επίσης ένα νέο στάνταρ χαρακτηριστικό.
Η νέα S 1000 RR προσφέρεται σε τρεις χρωματικές επιλογές: η βασική έκδοση σε Blackstorm metallic, η Sport έκδοση σε Bluestone metallic με ματ γραφικά, και η έκδοση M Motorsport σε Lightwhite uni/M Motorsport σε συνδυασμό με το πακέτο M.
BMW M 1000 R: Βελτίωση για το M Roadster
Για την επερχόμενη σεζόν, η M 1000 R έχει ανανεωθεί με πιο δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με νέο προβολέα LED dual-flow προερχόμενο από τα μοντέλα RR και το λογότυπο Μ στην εισαγωγή αέρα ανάμεσα στους προβολείς.
Η νέα BMW M 1000 R διατίθεται ως βασική έκδοση σε χρωματισμό Lightwhite uni/M Motorsport και στο νέο White Aluminium metallic matt.
Στην έκδοση εξοπλισμού M Competition, αυτό το χρώμα διατίθεται επίσης μαζί με την επιλογή Blackstorm metallic/M Motorsport.
Σε όλες τις χρωματικές εκδοχές, το πίσω πλαίσιο και το ψαλίδι του νέου μοντέλου είναι βαμμένο σε Platinum Grey metallic.
Τα winglets φέρουν μαύρο φινίρισμα, ενώ τα καλύμματα για τον συμπλέκτη και το δυναμό είναι επίσης βαμμένα σε μαύρο χρώμα.
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC έχει επίσης αναθεωρηθεί.
Η στρατηγική ελέγχου προέρχεται από τα μοντέλα RR και, σε συνδυασμό με το M short-stroke throttle, επιφέρει αξιοσημείωτη βελτίωση, ειδικά στη λειτουργία Race mode για τα track days.
Μία εκτεταμένη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad και ειδικού εξοπλισμού ολοκληρώνει την αναβάθμιση.
BMW S 1000 R: Δυναμικό Roadster με αυξημένη ισχύ και περισσότερα στάνταρ χαρακτηριστικά.
Η δυναμική roadster μοτοσυκλέτα S 1000 R χρησιμοποιεί τώρα έναν ακόμη πιο ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 170 hp (125 kW).
Μια μικρότερη τελική σχέση μετάδοσης βελτιώνει τις επιδόσεις στις εκκινήσεις.
Το Shift Assistant Pro που προσφέρεται στάνταρ έχει βελτιωθεί και βοηθά στις ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων.
Σε συνδυασμό με το νέο M short-stroke throttle, δημιουργείται ένα ακόμα πιο δυναμικό σύνολο και αισθητά καλύτερη επιτάχυνση σε όλες τις καταστάσεις.
Επιπλέον, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης DTC της S 1000 R αξιοποιεί αναβαθμίσεις που έγιναν στο DTC της M 1000 R, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοσή του.
Η νέα S 1000 R αποκτά επίσης τον νέο προβολέα LED dual-flow, προέρχεται από τα μοντέλα RR, που της χαρίζει μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.
Ο αναβαθμισμένος στάνταρ εξοπλισμός της S 1000 R περιλαμβάνει engine drag torque control (MSR) με ρυθμιζόμενο “Engine Brake”, νέα βάση πινακίδας κυκλοφορίας, θύρα φόρτισης USB-C κάτω από τη σέλα και έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης E-Call.
Η νέα Single-R διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές: η βασική έκδοση σε Blackstorm metallic, το μοντέλο Sport σε Bluefire/Mugiallo Yellow, και, σε συνδυασμό με το πακέτο M σε Lightwhite uni/M Motorsport.
Επισκόπηση όλων των νέων στάνταρ χαρακτηριστικών:
BMW M 1000 RR
- 218 hp (+6 hp)
- Συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 5+
- Αναβάθμιση κινητήρα: Κυλινδροκεφαλή με νέα σχεδίαση αυλών, νέο σχήμα θαλάμου καύσης, βαλβίδες από τιτάνιο, νέα γεωμετρία εισαγωγής και εξαγωγής και νέα βάση κινητήρα
- Σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο με τροποποιημένες φλάντζες κεφαλής, οβάλ εισαγωγές και βελτιστοποιημένο πρώτο σιλανσιέ
- M short-stroke throttle – Γκαζιέρα κοντής διαδρομής (γωνία περιστροφής 58 μοιρών)
- Πλαίσιο με νέα βάση κινητήρα στην αριστερή πλευρά και νέα ακαμψία κεφαλής
- Dynamic Traction Control (DTC) με νέα λειτουργία Slide Control μέσω αισθητήρα γωνίας τιμονιού για υπερστροφές ισχύος (ντριφτ)
- ABS Pro με νέα λειτουργία Brake Slide Assist μέσω του αισθητήρα γωνίας τιμονιού για ντριφτ με το φρένο και ρύθμιση “Slick” του ABS Pro
- Νέα M Winglets 3.0 κατασκευασμένα από ανθρακονήματα (CFK)
- Νέα σχεδίαση φέρινγκ
- Φέρινγκ, κάλυμμα μπροστινού τροχού και ποδιά κινητήρα από πλαστικό
- Κατάργηση των καλυμμάτων τροχών M Aero
BMW S 1000 RR
- Νέα winglets
- Συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 5+
- Pro riding modes στον βασικό εξοπλισμό
- Γκαζιέρα κοντής διαδρομής – M short-stroke throttle (γωνία περιστροφής 58 μοιρών)
- Πλαϊνά φέρινγκ με νέα σχεδίαση
- Νέο εμπρός φτερό με αεραγωγούς φρένων
BMW M 1000 R
- Προβολέας LED Dual-flow
- Συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 5+
- Γκαζιέρα κοντής διαδρομής – M short-stroke throttle (γωνία περιστροφής 58 μοιρών)
- Winglets βαμμένα σε μαύρο χρώμα
- Καλύμματα συμπλέκτη/δυναμό σε μαύρο
- Πίσω πλαίσιο και ψαλίδι σε Platinum Grey
BMW S 1000 R
- Προβολέας LED Dual-flow
- Συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 5+
- 170 hp (+5 hp)
- Γκαζιέρα κοντής διαδρομής – M short-stroke throttle (γωνία περιστροφής 58 μοιρών)
- Engine drag torque control (MSR)
- Βελτιστοποιημένο Shift Assistant
- Μικρότερη σχέση τελικής μετάδοσης
- Θύρα φόρτισης USB-C κάτω από τη σέλα
- Κομψή βάση πινακίδας κυκλοφορίας
- Κλήση έκτακτης ανάγκης Intelligent emergency call E-Call