του Δημήτρη Διατσίδη
Το νέο μοντέλο CFMoto 675SR-R είναι έτοιμο και είναι το μοντέλο με τις καλύτερες επιδόσεις μέχρι σήμερα στη γκάμα της εταιρίας.
Πριν λίγα χρόνια θα μπορούσαμε να πούμε ότι η κατηγορία των μεσαίων σούπερσπορ μοτοσυκλετών είχε την τάση να εξαλειφθεί και πολλοί περιμέναμε τουλάχιστον να εξελιχθεί με καλύτερες, καθαρότερες προς το περιβάλλον μοτοσυκλέτες αλλά και το σημαντικότερο, πιο προσιτές στην αγορά τους. Αυτές τις μέρες, σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίας κατηγορίας όπως οι Suzuki GSX-R600 και Yamaha YZF-R6 έχουν αντικατασταθεί από δικύλινδρες με πολύ ροπή όπως οι Aprilia RS 660 και Suzuki GSX-8R. Ακόμη και οι εμβληματικές Triumph Daytona 675R έχουν αντικατασταθεί μόλις πολύ πρόσφατα με την πιο ξεκούραστη Daytona 660.
Σήμερα όμως υπάρχει μια αναζωπύρωση σε αυτά τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μεσαίας κατηγορίας supersport από μια απίθανη πηγή: την Κίνα. Οι Κινέζοι κατασκευαστές φαίνεται να μαζεύουν τα κομμάτια αυτής της κατηγορίας μοτοσυκλετών του παρελθόντος. Και ίσως το πιο ενδιαφέρον μοντέλο από όλα να είναι η 675SR-R, η νεότερη sportbike υψηλών επιδόσεων της CFMoto.
Με το χαρακτηρισμό “Racing Triple”, θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι η νέα 675SR-R είναι η πιο προσανατολισμένη στις επιδόσεις μοτοσυκλέτα του Κινέζου κατασκευαστή μέχρι σήμερα, καθώς μπορεί να υπερηφανεύεται για όλα όσα θα περίμενε κανείς να βρει από μια σύγχρονη έκδοση που παραπέμπει στη Triumph Daytona 675R. Τρικύλινδρος πολύστροφος κινητήρας, αντίστοιχο ήχο από την εξάτμιση, αιχμηρές γραμμές στη σχεδίαση και κανονικούς αγωγούς αέρα για την ψύξη των φρένων.
Ομολογουμένως, προς το παρόν, η CFMoto έχει κρατήσει μυστικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλές από τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι αυτή η μοτοσυκλέτα θα έχει ισχύ πάνω από 100 ίππους! Επιπλέον, μπορούμε σίγουρα να περιμένουμε μια ολοκληρωμένη σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως πολλαπλές λειτουργίες και ρυθμίσεις οδήγησης, ABS και έλεγχο πρόσφυσης στις στροφές – καθώς άλλες μοτοσυκλέτες στη γκάμα της CFMoto έχουν ήδη στάνταρ αυτά τα συστήματα.
Θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε την ένταξη αυτής της σπορ μοτοσυκλέτας στην παγκόσμια αγορά, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν τρικύλινδρες supersport μοτοσυκλέτες που να φαίνονται στο ίδιο επίπεδο με την 675SR-R. Σίγουρα, η F3 της MV Agusta θα μπορούσε να είναι ένας άξιος ανταγωνιστής, αλλά σίγουρα είναι μια μοτοσυκλέτα πολύ πιο ακριβή που θα μπορούσε εύκολα να έχει διπλάσια τιμή από την 675SR-R.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣView this post on Instagram
Και ενώ η νέα Triumph Daytona 660, είναι εκπληκτική, αυτή η τελευταία έκδοση της μοτοσυκλέτας της Triumph έχει χάσει ένα μέρος που έχουμε αγαπήσει από την προηγούμενη Daytona 675R. Αυτό κάνει τη CFMoto να έχει αυτή τη μεγαλύτερη και ισχυρότερη μοτοσυκλέτα που μπορούμε να αποκτήσουμε με τα χαρακτηριστικά της Daytona 675R, αλλά και με το παραπλήσιο όνομα 675SR-R.