Του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι έτοιμη η CFMoto να αντιμετωπίσει τις μεγάλες προκλήσεις του κόσμου των ADV;
Η CFMoto είναι σε εξέλιξη τον τελευταίο καιρό, με νέα μοντέλα που κυκλοφορούν αριστερά και δεξιά. Μόλις πρόσφατα, η μάρκα τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με τη βασική Ibex 450, κάνοντας την παγκόσμια εμφάνισή της στις γραφικές παραλίες των Φιλιππίνων. Βγαίνοντας από τη διαφημιστική εκστρατεία της Ibex 450, η CFMoto προετοιμάζει τώρα αυτό που θα μπορούσε να είναι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς MT: το φημολογούμενο 1250MT.

Δεν είναι μυστικό για κανέναν ότι η CFMoto και η KTM είναι μαζί (σε συνεργασία 50-50% σε εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων) εδώ και αρκετά χρόνια. Η συνεργασία έχει γεννήσει αρκετούς απογόνους όπως την 800NK και την 800MT – που προέρχονται από την KTM 790 Duke και την Adventure αντίστοιχα. Επιπλέον, έχει φημολογηθεί σε πολλές περιπτώσεις ότι η σειρά CFMoto 450 είναι αυτό που έγινε μετά τη σειρά μοτοσυκλετών KTM 490 που καταργήθηκε. Τώρα, μπορούμε πιθανώς να μαντέψουμε πού πηγαίνει με την 1250MT. Περισσότερο από πιθανό, θα είναι η τεχνολογία από την Αυστριακή μάρκα, ίσως με τη μορφή του V-twin κινητήρα που βρέθηκε στην προηγούμενη γενιά 1290 Super Duke και Super Adventure.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για αναφορά, αυτός ο κινητήρας υπάρχει ήδη στη CFMoto, καθώς τροφοδοτεί την 1250TR-G, μία grand-tourer μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιείται μαζικά από την Κινεζική αστυνομία. Εδώ, ο κινητήρας μειώθηκε ελαφρώς στα 1,279 κ.εκ. και αποδίδει 140 ίππους – περισσότερο από αρκετό για να ανταγωνιστεί τους τύπους της BMW R 1300 GS και της Triumph Tiger 1200. Φαίνεται ότι η 1250MT είναι ένα πιο εστιασμένη στο δρόμο, όπως αποδεικνύεται από τις ζάντες αλουμινίου με διάσταση 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.
Αν και τίποτα επίσημο – εκτός από την εικονική απόδοση αυτής της μοτοσυκλέτας – δεν έχει προέλθει από την CFMoto, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα άλλα μοντέλα της οικογένειας MT ως βάση για την τεχνολογία και τα χαρακτηριστικά που μπορούμε να περιμένουμε από την 1250MT. Οι τρόποι οδήγησης και η έξυπνη συνδεσιμότητα είναι δεδομένες εδώ και είναι περισσότερο από πιθανό το νέο μοντέλο να διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και άλλους εξοπλισμούς φιλικούς για μεγάλες περιηγήσεις.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών όπως η CFMoto έχουν τα μάτια τους στραμμένα στο έπαθλο όταν πρόκειται να κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά. Σε λιγότερο από μια δεκαετία, έχουμε δει μοτοσυκλέτες Κινεζικής κατασκευής να περνούν από φθηνές και αρκετά ποιοτικές κατασκευές, σε μοτοσυκλέτες προσανατολισμένες στις επιδόσεις που παρατηρούνται πλέον από την παγκόσμια σκηνή. Είτε τα αγαπάμε είτε τα μισούμε, ένα είναι σίγουρο: οι Κινέζικες μοτοσυκλέτες είναι εδώ και είναι εδώ για να μείνουν. Το μόνο ερώτημα παραμένει: θα αντέξουν στη δοκιμασία του χρόνου;

Η επιλογή των ποιοτικών υλικών στη σέλα, στα πλαστικά και ελαστικά εξαρτήματα, όπως ελαστικές βάσεις των φλας, καλύμματα και μηχανικά μέρη που μπορεί να προκαλέσουν διαρροή λαδιών όπως στις τσιμούχες των πιρουνιών και σε αντλίες φρένων και συμπλέκτη, είναι προβλήματα που συναντώνται ακόμα και σε πολύ μεγάλες ποιοτικές μάρκες και θα θέλαμε να δούμε και σε αυτόν τον τομέα τη μεγάλη έκπληξη της διάρκειας στον χρόνο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης