του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η παρακολούθηση του Maverick Vinales της Aprilia να κερδίζει τον Γύρο του MotoGP της Αμερικής στο Circuit of the America ήταν πραγματικά συναρπαστική. Η μάχη μεταξύ του Vinales, του Acosta, του Martin και του Marquez σε όλη τη διάρκεια του Αγώνα, ήταν μια διαφορετική μάχη από τις συνηθισμένες με την Aprilia να δείχνει μεγάλη υπεροχή στην πίστα. Και ακούγοντας τις μοτοσικλέτες να ουρλιάζουν στην κύρια ευθεία της COTA αυτό θα έκανε πολλούς να θέλουν μία μοτοσικλέτα με όλες αυτές τις καινοτομίες και τις επιδόσεις να είναι και διαθέσιμες στην αγορά. Αυτό δεν θα συμβεί ποτέ, αλλά θεωρητικά μία μοτοσικλέτα θα μπορούσε να πλησιάσει πολύ κοντά χάρη στην τελευταία έκδοση XTrenta RSV4 της Aprilia.


Βελτιστοποιημένες για την πίστα, αυτές οι μοτοσικλέτες περιορισμένης έκδοσης είναι σχεδόν τόσο κοντά σε μια μοτοσικλέτα του MotoGP, όσο οι απλοί αναβάτες δε θα φτάσουν ποτέ να εκμεταλλευτούν έστω και λίγες από τις δυνατότητές της. Τουλάχιστον αν έχουν διαθέσιμα 50,000 €. Αν υπάρχει αυτό το ποσό, τότε θα φτάσει κάποιος πολύ κοντά στο να αποκτήσει μια μοτοσικλέτα MotoGP, καθεμία υπογεγραμμένη από έναν από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, συμπεριλαμβανομένου του Vinales. Επίσης η Aprilia δίνει πολλά περισσότερα. Η RSV4 έχει μελετηθεί διεξοδικά και έχει βελτιωθεί σχεδόν κάθε σύστημα στη μοτοσικλέτα για να τη φέρουν όσο πιο κοντά στους αναβάτες που βλέπουμε στην τηλεόραση ή όσοι μπορούν από κοντά. Η ισχύς φτάνει τους 230 ίππους (περίπου 50 λιγότερους από την αγωνιστική μοτοσικλέτα, αλλά ποιος μπορεί να χειριστεί μεγαλύτερη ισχύ) χάρη στην «αυξημένη σχέση συμπίεσης, ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο και ανθρακονήματα από τον συνεργάτη της Aprilia Racing SC Project και ένα φίλτρο αέρα Sprint MotoGP προδιαγραφών.
Πρέπει επίσης να έχει καλύτερη ψύξη, οπότε το εργοστάσιο έδωσε στην XTrenta RSV4 ψυγεία νερού και λαδιού από την Taleo Tecnoracing. Και για να της δώσει την όψη των μοτοσικλετών MotoGP, η Aprilia χρησιμοποίησε όλο το αεροδυναμικό πακέτο σε αυτή, μειώνοντας την αντίσταση(οπισθέλκουσα) της μοτοσυκλέτας κατά 4%, αλλά αυξάνοντας το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο κατά 25%. Τα πλαϊνά κάτω τμήματα του φέρινγκ δεν έχουν την πλήρη αεροδυναμική λειτουργία του διαχύτη, αλλά βοηθούν και πλησιάζουν στην λειτουργία αυτή σε πολύ μεγάλες κλίσεις, όσο πιο κοντά μπορεί μία μοτοσυκλέτα παραγωγής . Οι ζάντες από σφυρήλατο μαγνήσιο Marchesini M7R GENESI ελαφρύνουν τη μοτοσικλέτα κατά 2 κιλά η καθεμία, ενώ διαθέτουν σλικ ελαστικά Pirelli Diablo SBK μόνο για πίστα.


Σύμφωνα με την Aprilia, η XTrenta RSV4 έρχεται επίσης με την προαναφερθείσα υπογραφή ενός από τους αναβάτες της μάρκας, καθώς και «ένα ταξίδι σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο MotoGP 2024 της επιλογής τους».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Aprilia προσθέτει:
«Αυτή η εμπειρία VIP περιλαμβάνει συνάντηση και χαιρετισμό με τον αναβάτη που θα επιλέξετε, μια αποκλειστική περιήγηση στα παρασκήνια του γκαράζ της Aprilia Racing Team, πολυπόθητο πάσο για paddock και premium θέσεις για να παρακολουθήσετε από κοντά την κορυφή των αγώνων μοτοσικλέτας».


Τώρα μπορούμε να μπούμε στη σελίδα κρατήσεων της Aprilia για να δοκιμάσουμε να αποκτήσουμε μία από αυτές. Αλλά αυτές θα εξαντληθούν γρήγορα, οπότε αν έχει κάποιος 50,000 € και είναι απόλυτος θαυμαστής της Aprilia, πρέπει να το κάνει γρήγορα!

Όμως δυστυχώς τη στιγμή που γράφτηκαν αυτές οι γραμμές η μοτοσικλέτα είναι “sold out” όπως μας πληροφορεί η σχετική σελίδα και τώρα θα πρέπει να περιμένουμε το αν το Ιταλικό εργοστάσιο θα αποφασίσει να βγάλει και τη δεύτερη έκδοσή της!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης