του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι startup εταιρίες οχημάτων όπως η Arc V, έχουν δυσκολίες στο ξεκίνημα, όπως είναι φυσιολογικό και από την ονομασία της κατηγορίας τους, καθώς η κατασκευή ενός οχήματος το 2024 δεν είναι μια απλή υπόθεση και οικοδόμηση μιας εταιρείας το 2024 είναι ακόμη πιο δύσκολη. Η κατασκευή μίας μοτοσυκλέτας της οποίας η τιμή ανέρχεται κοντά στα 115,000 €, είναι μια συνταγή για σοβαρούς πονοκεφάλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περίπτωση της Arc Vehicle, της κατασκευάστριας εταιρίας της πλήρως ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας Vector, έχει τεθεί σε εκποίηση και δηλώνει ότι η Arc V LTD είχε καταθέσει ένα «έκτακτο ψήφισμα για την εκποίηση» και αναζητά επενδυτές. Οι αναφορές λένε ότι μόλις 11 μοτοσυκλέτες παραδόθηκαν στους πελάτες κατά τη στιγμή της πτώχευσης, συμπεριλαμβανομένης μιας στον διάσημο μοτοσυκλετιστή Ryan Reynolds.

Ο ιδρυτής και Διευθύνον Σύμβουλος της Arc Vehicle, Mark Truman, δήλωσε:
«Τελικά όταν πουλάς ειδικά προϊόντα υψηλού κόστους, χαμηλού όγκου, δεν χρειάζονται πολλοί άνθρωποι να σε απογοητεύουν για να σε φέρουν σε δύσκολη θέση», προσθέτοντας: «Τα πράγματα πήγαιναν πολύ καλά, αλλά τα ζητήματα διανομής στις ΗΠΑ έβλαψαν πραγματικά τα έσοδά μας, γεγονός που μας ανάγκασε να αναζητήσουμε επενδύσεις. Αυτήν τη στιγμή εργάζομαι με συνεργάτες και είμαι αποφασισμένος να προσπαθήσω να βγάλω την Arc από αυτή τη δύσκολη θέση. Θα κάνω επίσης ό,τι μπορώ για να υποστηρίξω τις μοτοσυκλέτες πελατών στην αγορά στο μέλλον».
Και για αυτό το σκοπό, ο Truman δήλωσε ότι είχε έρθει σε επαφή με αυτούς τους 11 πελάτες και εξήγησε την κατάσταση:
«Το πρώτο πράγμα που κάναμε όταν συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί ήταν να απευθυνθούμε σε όλους τους πελάτες», είπε. Ωστόσο, η Arc υπήρχε στο παρελθόν, καθώς η εταιρεία ξεκίνησε τη ζωή της το 2017 και πέρασε στη διοίκηση το 2019. Ο Truman αγόρασε την εταιρεία και την αναβίωσε το 2020 ενώ βρισκόταν σε συνομιλίες για να λάβει περαιτέρω χρηματοδότηση με το Υπουργείο Επιχειρήσεων, Ενέργειας και Βιομηχανικής Στρατηγικής του Ηνωμένου Βασιλείου και το Γραφείο Οχημάτων Χαμηλών Εκπομπών. Αυτό, προφανώς, δεν συνέβη ή δεν έγινε αρκετά γρήγορα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα μπορούσε όμως η Arc να καταφέρει να μείνει στην αγορά; Όπως δήλωσε ο Truman και πρωτύτερα, εργάζεται για να επιλύσει το θέμα και με βάση τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ίσως μπορέσει να το κάνει ξανά. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτή η πανάκριβη μοτοσυκλέτα θα δει ξανά το φως της δημοσιότητας, καθώς μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα σε τόσο υψηλή τιμή μπορεί να δικαιολογήσει το κόστος από τα ανθρακονήματα που χαμηλώνουν το βάρος και από το σχεδιασμό της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης