του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταινία μικρού μήκους “Beauty Is Not A Sin”, παραγωγής MV Agusta, εμπνευσμένη από τη Superveloce 1000 Serie Oro με σενάριο και σκηνοθεσία του Nicolas Winding Refn, έκανε πρεμιέρα το Σάββατο 31 Αυγούστου στο 81ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, σηματοδοτώντας ένα απίστευτο ορόσημο όχι μόνο για τη μάρκα μοτοσυκλετών με έδρα το Βαρέζε, αλλά και για το ίδιο το Φεστιβάλ.

Στην εναρκτήρια ομιλία, ο Nicolas Winding Refn δήλωσε ότι η “Beauty Is Not A Sin” αντιπροσωπεύει μια επανάσταση για την Βενετία καθώς, για πρώτη φορά στην ιστορία του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου, ένα διαφημιστικό έγινε δεκτό στην επίσημη επιλογή, στο πλαίσιο εκτός του ανταγωνισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταινία μικρού μήκους “Beauty Is Not A Sin” ανατέθηκε στον σκηνοθέτη παρέχοντας απόλυτη ελευθερία να δημιουργήσει ένα κομμάτι κινηματογραφικής τέχνης που θα απεικόνιζε την ιδέα της ομορφιάς και της επιθυμίας, που είναι οι βασικοί πυλώνες πίσω από το έργο Superveloce 1000 Serie Oro.

Το αποτέλεσμα είναι μια εμπορική ταινία 7 λεπτών γεμάτη με καθαρή αισθητική έρευνα, αντιθέσεις, ποίηση και πρόκληση, η οποία, όπως είπε ο Alberto Barbera (Διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας) κατά τη διάρκεια της ευπρόσδεκτης ομιλίας του, «είναι πολύ όμορφη για να θεωρείται απλώς διαφήμιση».


Πιστή στο όραμά της “Motorcycle Art”, η MV Agusta συνεργάστηκε για άλλη μια φορά με έναν οραματιστή καλλιτέχνη, θέτοντας νέα πρότυπα όσον αφορά την επιθυμία και την αποκλειστικότητα, φέρνοντας τη μάρκα της εκεί που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν μπόρεσε ποτέ να τολμήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης