Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda NT1100 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, προσφέροντας έναν συνδυασμό εντυπωσιακών επιδόσεων, χειρισμού και άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις, εμπλουτισμένο με προηγμένες τεχνολογίες και ένα κλασικό touring στυλ.

Για το 25YM, η NT1100 είναι σχεδιαστικά ανανεωμένη και εκλεπτυσμένη, διαθέτοντας πιο εντυπωσιακή σιλουέτα και μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση με θέση οδήγησης προσαρμοσμένη για μεγάλα ταξίδια. Οι σχεδιαστικές αλλαγές επισφραγίζονται από τους διπλούς προβολείς που διαθέτουν χαρακτηριστικά, νέα φώτα ημέρας με ενσωματωμένα φλας για ξεχωριστή εμφάνιση και βελτιωμένη ορατότητα.

Οι αλλαγές στον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα των 1,084 κ.εκ. έχουν βελτιώσει σημαντικά την απόδοση σε όλους τους τομείς. Οι αλλαγές στην εισαγωγή, την ανάφλεξη και την εξαγωγή των καυσαερίων έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής κατά 7% στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές του κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα τη μέγιστη ισχύ. Αυτή η απόδοση του κινητήρα παρέχει δυνητική αυτονομία 400 χιλιομέτρων από το ρεζερβουάρ καυσίμου των 20 λίτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η μοτοσυκλέτα παραμένει πιστή στη φιλοσοφία ‘New Touring’, και για το 2025 υπόσχεται βελτιωμένα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας. Οι επανασχεδιασμένοι πάνω και κάτω εκτροπείς αέρα (deflectors) παρέχουν καλύτερη προστασία σε συνδυασμό με το νέο, μακρύτερο μπροστινό φτερό. Η ζελατίνα μπορεί πλέον να ρυθμίζεται με ένα μόνο χέρι ενώ ο αναβάτης είναι καθιστός, ενώ η μεγαλύτερη σέλα προσφέρει πιο άνετα ταξίδια. Οι στάνταρ βαλίτσες προσφέρουν αυξημένη χωρητικότητα και μπορούν να φιλοξενήσουν ένα full-face κράνος η κάθε μία.

Η λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του αναβάτη βελτιώνεται τώρα με την ενσωμάτωση μιας μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων για πιο ακριβή έλεγχο των τριών επιπέδων παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (HSTC), του Wheelie Control 3 επιπέδων, του Cornering ABS και του Rear Lift Control. Συμμετέχει επίσης στη διαχείριση των προγραμμάτων οδήγησης με τρεις προεπιλογές: ‘Urban’, ‘Rain’ και ‘Tour’. Στη λειτουργία ‘User’, όλες οι παράμετροι μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά.


Η νέα προαιρετική ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) αναβαθμίζει περαιτέρω την εμπειρία touring. Το προηγμένο σύστημα Showa-EERA™, που διατίθεται παράλληλα με τη βασική έκδοση ανάρτησης της Showa, προσφέρει βελτιωμένη απόσβεση σε πραγματικό χρόνο κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης και επιτρέπει τη ρύθμιση προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ως τελική πινελιά για τη βελτίωση της άνεσης, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) έξι σχέσεων της Honda, έχει επανασχεδιαστεί με στόχο την καλύτερη αίσθηση στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ είναι πλέον συνδεδεμένο με τη μονάδα IMU, για ιδανική διαχείριση των αλλαγών σχέσεων στις στροφές.

Μια έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6.5 ιντσών παρέχει παραμετροποιήσιμες ενδείξεις και προσφέρει συνδεσιμότητα smartphone Apple CarPlay® και Android Auto®*. Το cruise control, τα αναβαθμισμένα θερμαινόμενα γκριπ, η παροχή ρεύματος ACC, η θύρα USB, η λειτουργία αυτόματης ακύρωσης φλας, η λειτουργία Emergency Stop Signals (ESS) και το κεντρικό σταντ ανήκουν επίσης στον βασικό εξοπλισμό.

Οι 25YM NT1100 και NT1100 Electronic Suspension θα διατίθενται στις εξής τρεις χρωματικές επιλογές:

Mat Warm Ash Metallic

Gunmetal Black Metallic

Pearl Hawkseye Blue

*Το σύστημα Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης