του Νεκτάριου Διατσίδη

Ακριβώς στην ώρα και πριν την περίοδο των διακοπών, μπορούμε να δούμε ό,τι πιο πρόσφατο έχει να προσφέρει η κινεζική μάρκα CFMoto στον κόσμο, παρουσιάζοντάς τη νέα της μοτοσυκλέτα στις Φιλιππίνες.
Η CFMoto ξεκίνησε να λειτουργεί το 1989 και είναι χαρά να βλέπουμε ότι η μάρκα έχει φτάσει τόσο μακριά με μεγάλες μοτοσυκλέτες, ακόμα και μερικούς συναρπαστικούς νέους κινητήρες στον ορίζοντα. Θα περιμέναμε ότι κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η CFMoto θα είχε σταματήσει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων και θα επέτρεπε στην αγορά να μπει στο πνεύμα των γιορτών με την υπάρχουσα σειρά μοτοσυκλετών της, αλλά αυτή η κινεζική μάρκα συνεχίζει να έχει κάτι να προσφέρει. Η EICMA ήταν ήδη επιτυχημένη για τη CFMoto και φαίνεται ότι ο κατασκευαστής μοτοσυκλετών θέλει να συνεχίσει να ασκεί πίεση. Η νέα μεγάλη είσοδος στο χώρο της μοτοσυκλέτας μεσαίου κιβυσμού είναι η CFMoto 450 CL-C του 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την 450 SS και την 450 NK, η 450 CL-C είναι μία μοτοσυκλέτα cruiser, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία που έκανε τόσο δημοφιλή τη σειρά SS και NK: Καλή σχεδίαση, καλά υλικά και καλή τιμή. Η τιμή αυτού του μοντέλου στις Φιλιππίνες έχει οριστεί στις 287,900 PHP, ή περίπου 5,200 $ USD, δεδομένης της συναλλαγματικής ισοτιμίας τη στιγμή της σύνταξης του κειμένου.
Υπάρχουν στοιχεία βρετανικού σχεδιασμού στη μοτοσυκλέτα και το σχήμα της CL-C μοιάζει με Triumph Bonneville Bobber ακόμη και μέχρι την τάπα της βενζίνης. Αν και μοιάζει, δεν έχει την ανάρτηση της Bobber και αντ’ αυτού έχει ένα πίσω αμορτισέρ που κρύβεται έξυπνα πίσω από την εξάτμιση και τον ιμάντα μετάδοσης της κίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας είναι ο γνωστός στη μάρκα, υδρόψυκτος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με στροφαλοφόρο άξονα 270 μοιρών, χωρητικότητα 449 κ.εκ. που αποδίδει 40 ίππους στις 8,000 σ.α.λ. και ροπή έως 42Nm στις 6,250 σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Δεδομένων των αριθμών ισχύος και του κυβισμού της, η μοτοσυκλέτα ταιριάζει περισσότερο με την Honda Rebel 500 και τη νέα cruiser 400 κ.εκ. της Kawasaki.
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ στο πίσω ψαλίδι. Το πιρούνι είναι 37 χιλιοστών, ενώ ο μονός δίσκος μπροστά για το φρενάρισμα είναι 320 χιλιοστά και ο πίσω δίσκος 220 χιλιοστά. Οι τροχοί έχουν ένα σετ ελαστικών CST με 130/90/R16 μπροστά και 150/80/R16 πίσω.


Ο έλεγχος της πρόσφυσης και το ABS διπλού καναλιού είναι στάνταρ και για το μοντέλο των Φιλιππίνων, ενώ η οθόνη είναι μία κυκλική οθόνη TFT. Εκτός από αυτό, διαθέτει όλα τα σύγχρονα διακοσμητικά με LED γύρω από τον προβολέα μέχρι τα φλας και τα πίσω φώτα επίσης.
Η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την Honda Rebel 500 και άλλες παρόμοιας μεγέθους cruisers όπως η Kawasaki Eliminator. Θα ενταχθεί επίσης στην κατηγορία 350 της Royal Enfield. Ωστόσο, μπορούμε ήδη να επιβεβαιώσουμε ότι μεταξύ των μοντέλων που αναφέρθηκαν, η 450 CL-C θα είναι πιθανώς η πιο cruiser στην κατηγορία της χάρη σε αυτόν τον εν σειρά δικύλινδρο των 270 μοιρών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης