Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κινεζική  εταιρία Loncin έχει κάνει αισθητή την παρουσία της στην πλειονότητα της ευρωπαϊκής αγοράς χάρη στη θυγατρική της, Voge. 

Τα τελευταία χρόνια, η γκάμα μοντέλων της Voge έχει επεκταθεί σε γυμνές σπορ μοτοσυκλέτες 500cc και άνω, νεορετρό roadster και adventure-tourers. Αυτή τη φορά, ο Κινέζος κατασκευαστής μπήκε στον χώρο των Cruiser με την CU 525. Με αυτήν, η Voge θέλει να δώσει μάχη με την Rebel 500 της Honda, μια από τις μοναδικές Cruiser από έναν μεγάλο κατασκευαστή σε αυτήν την κατηγορία.

Αμέσως μετά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η σειρά 500cc της Loncin είναι γνωστή για τη λειτουργία ενός κινητήρα που διαθέτει εντυπωσιακά παρόμοια χαρακτηριστικά με τον παράλληλο 471cc της Honda. Η κινεζική εταιρεία «αναβάθμισε» τον κινητήρα το 2021 ανεβάζοντας τον κυβισμό στα 494cc, αλλά ο στροφαλοφόρος άξονας 180 μοιρών, το σύστημα ψύξης και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου παραμένουν τα ίδια. Αυτός είναι ο ίδιος κινητήρας που θα βρούμε στην CU 525 και είναι ρυθμισμένος να παράγει μέγιστη ισχύ 47,6 ίππων σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές παραμέτρους αδειοδότησης A2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από στυλιστικής σκοπιάς, η CU 525 διαφοροποιείται από τα άλλα cruisers με μια πιο στιβαρή και σπορ αισθητική. Εμπνευσμένη ξεκάθαρα από αμερικανικές μοτοσυκλέτες όπως η Harley Sportster S, η CU 525 έχει επίμηκες φανάρι, τεράστια ελαστικά εμπρός και πίσω και καθρέφτες στο τέλος της μπάρας του τιμονιού. Η συνολική εμφάνιση είναι αυτή μιας επιθετικής, αλλά χαλαρής μοτοσυκλέτας —κάπως σαν μια custom μοτοσυκλέτα κατευθείαν όμως από το εργοστάσιο.

Τώρα, στην Κίνα, φαίνεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις της Voge CU 525. Η μία είναι εξοπλισμένη με σύστημα τελικής μετάδοσης με αλυσίδα και η άλλη διαθέτει ιμάντα. Προς το παρόν, μένει να δούμε ποια έκδοση θα φτάσει στην παγκόσμια αγορά. Παρόλα αυτά, και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι εξοπλισμένες με ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια, ρυθμιζόμενο πίσω μονοσόκ με προφόρτιση και δισκόφρενα εμπρός και πίσω εξοπλισμένα με ABS.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης