Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

Η Zero Motorcycles, μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, με έδρα την Santa Cruz στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α, αποκάλυψε την ολοκαίνουργια adventure DSR/X.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι πελάτες μας ζητούσαν εδώ και χρόνια μία μεγάλη adventure », δήλωσε ο Abe Azkenazi, CTO (τεχνικός διευθυντής) της Zero Motorcycles. «Επενδύσαμε πάνω από 100.000 ώρες ηλεκτρονικής μηχανικής για να σχεδιάσουμε μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας και στην αποστολή της Zero να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία οδήγησης».

H DSR/X χρησιμοποιεί το νέο κινητήριο πακέτο ισχύος Z-Force της εταιρείας, με ονομασία Whisper quiet ZF με το επίσης νέο λειτουργικό σύστημα Cypher III+. O νέος κινητήρας Z-Force 75-10X παράγει την εκπληκτική ροπή των 225 Nm και μέγιστη ισχύ 100 ίππων και σε συνδυασμό με την μπαταρία 17,3 kWh Z-Force προσφέρει αυτονομία που μπορεί να φθάσει τα μέχρι και τα 290 χιλιόμετρα σε διαδρομές μέσα στην πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για όσους χρειάζονται αυξημένη αυτονομία η DSR/X μπορεί επίσης να εφοδιαστεί με έξτρα Power Tank που αυξάνει τη χωρητικότητα της μπαταρίας στα 21 kWh και με μονάδα Rapid Charge που μειώνει τον ελάχιστο χρόνο φόρτισης σε περίπου μία ώρα.

Η αρχιτεκτονική του πλαισίου είναι επίσης ανασχεδιασμένη και σε συνδυασμό με τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa και την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, σχεδόν 200 mm, προσφέρει άνετη και ασφαλή κίνηση σε κάθε διαδρομή εντός ή εκτός δρόμου.

«Το πρώτο προϊόν της Zero Motorcycles ήταν μια μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου. Οι ρίζες μας βρίσκονται σταθερά στις εκτός δρόμου διαδρομές», δήλωσε ο Sam Paschel, Διευθύνων Σύμβουλος της Zero Motorcycles. «Συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής powersport EV με την καρδιά της παραδοσιακής κατασκευής μοτοσικλετών, το DSR/X βασίζεται σε αυτή την κληρονομιά μεταμορφώνοντας την εμπειρία οδήγησης ADV».

Η DSR/X είναι εξοπλισμένη με το σύστημα MSC (Motorcycle Stability Control) της Bosch που προσφέρει λειτουργία συνδυασμένου φρεναρίσματος (e-CBS), Vehicle Hold Control (VHC) και πρόγραμμα λειτουργίας για χρήση εκτός δρόμου.

Η νέα adventure μοτοσυκλέτα της Zero είναι επίσης εξοπλισμένη με ένα σύνολο χαρακτηριστικών που διατίθενται μόνο από τη Zero Motorcycles και βασίζεται στα 16 χρόνια και τα 260 εκατομμύρια χιλιόμετρα εμπειρίας και εξέλιξης του λειτουργικού συστήματος Cypher III+.

Τέλος, η DSR/X είναι συμβατή και με την εφαρμογή Zero Motorcycles για κινητά που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν σχεδόν απεριόριστο αριθμό χαρακτηριστικών οδήγησης – επιπλέον των στάνταρ προγραμμάτων οδήγησης, Sport, Street, Eco, Rain & Canyon – ρυθμίζοντας την ταχύτητα, τη ροπή ή ακόμη και τις λειτουργίες επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει.

Επίσης υπάρχει και μια γκάμα προαιρετικών ανταλλακτικών και αξεσουάρ που περιλαμβάνουν τσάντες σέλας (σαμάρια), προστατευτική ποδιά, ψηλότερο ανεμοθώρακα, κεντρική και πλαϊνές βαλίτσες και πολλά άλλα.

«Η DSR/X είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει την ευρωπαϊκή κουλτούρα μοτοσυκλέτας στο DNA της», λέει ο Umberto Uccelli Vice President & MD Zero Motorcycles EMEA. «Είναι μια διπλής χρήσης σπορ μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του πιο απαιτητικού αναβάτη στην πιο σημαντική κατηγορία μοτοσυκλετών της Ευρώπης».

 

 

Το DSR/X είναι διαθέσιμο στους χρωματικούς συνδυασμούς Sage Green & White Pearl και θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, με τιμή λιανικής από 27.590€.

 

Τεχνικά στοιχεία DSR/X

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: 290 km
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: 137 km
ΜΕΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 185 km
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 225 Nm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 75 kW/100Hp @ 3.650 rpm
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ: A
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 km/h
ΜΕΓΙΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ: 17,3 kWh–20,9 kWh
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕ L E V E L 1 ΕΩΣ ΤΟ 9 5 %: 10,0 hr
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕ L E V E L 2 ΕΩΣ ΤΟ 9 5 % :2,0 hr
ΜΕ ΕΠΙΛΟΦΗ ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗ 6 K W ΕΩΣ ΤΟ 9 5 %: 1,0 hr
ΒΑΡΟΣ: 247 kg
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 828 mm
ΕΓΓΥΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ: 5 χρόνια/απεριόριστα χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης