Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Kawasaki πέτυχε διάνα το 2017 με το ρετρό γυμνό μοντέλο της Z900RS το οποίο άνοιξε το δρόμο σε Πρόσφατα και ο πρωταθλητής WSBK Jonathan Rea απέκτησε μια Z900RSπολλές εταιρείες να ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι. Το πανέμορφο και μυώδες Z για το 2022 αποκτά ακόμα πιο σπορ χροιά και έναν εντυπωσιακό χρωματισμό ο οποίος θα σας κάνει να ξεροκαταπιείτε!

Για το 2022 λοιπόν η Kawasaki μας δίνει την έκδοση Z900RS SE η οποία έχει αναβαθμίσεις σε πολλά σημεία. Πρώτη και πιο χαρακτηριστική είναι η βαφή της μοτοσικλέτας η οποία είναι η Yellow Ball. Πρόκειται για ένα κίτρινο χρώμα με μαύρες πινελιές το οποίο χρησιμοποιήθηκε τη δεκαετία του 1970 στο Z1 Super Four.

Τα… “χρυσαφικά” της Ohlins κάνουν τη διαφορά!

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος σε σειρά των 948 κ.εκ. ο οποίος όμως έχει αναβαθμιστεί για να Το Z900RS SE διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και δύο επιλογές οδήγησηςπερνάει τις προδιαγραφές Euro5. Η απόδοσή του είναι 111 ίπποι με τη ροπή να αγγίζει τα 98,5 Nm. Στις αναρτήσεις έχουμε σημαντικές αλλαγές με το πίσω μονό αμορτισέρ να είναι της Ohlins προσφέροντας μεγαλύτερη ποιότητα στην οδική συμπεριφορά.

Στο εμπρός μέρος έχουμε ένα νέο πιρούνι 41mm πλήρως ρυθμιζόμενο το οποίο έχει διαφορετικά ελατήρια και ρύθμιση σε σχέση με το στάνταρ το RS. Στα φρένα η Kawasaki έχει τοποθετήσει δαγκάνες M4.32 ακτινικές της Brembo οι οποίες συνεργάζονται με δίσκους 300mm εμπρός. Αναρτήσεις και φρένα συνεργάζονται με νέες ζάντες βαμμένες σε χρυσό χρώμα. Η έκδοση SE αναμένεται να είναι περίπου 1.000€ πιο ακριβή από την απλή RS (13.590€) και την περιμένουμε στις αρχές του 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σημάδια ενός νέου Versys μας δείχνει η Kawasaki

Πρώτες εικόνες της Bimota KB4