Στον χώρο των δύο τροχών έχουμε δει στο παρελθόν άπειρες βελτιώσεις και ευφάνταστες δημιουργίες, αλλά αυτήν τη φορά γινόμαστε μάρτυρες σε ένα πάντρεμα που δεν έχει προηγούμενο!

Ελβετικό συνεργείο με ειδικότητα στις μοτοσυκλέτες της Honda κόβει-ράβει με μπόλικο μεράκι και φαντασία και δημιουργεί ένα πολύ ενδιαφέρον υβρίδιο, το οποίο γεφυρώνει ένα Africa Twin και ένα…CB1000R. Εν αναμονή ενός νέου Africa Twin με κινητήρα άνω των 1.000 κυβικών, κάποιοι δεν μπορούν να περιμένουν απ’ ό,τι φαίνεται. Κρατούν τον κυβισμό, αλλά πολλαπλασιάζουν την ιπποδύναμη.

Έτσι δημιουργούν το φοβερό και τρομερό Africa Four, μια κυριολεκτικά τρελή έκδοση μοτοσυκλέτας διπλής χρήσης, ενός τετρακύλινδρου γυμνού CB1000R με 140+ ίππους. Κομψή μέσα στους όγκους που διαθέτει η τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα, καταφέρνει να γίνεται γοητευτική και τελικά πολύ ενδιαφέρουσα σαν ιδέα, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπάνω αυτό που λέμε «βρομόγκαζο για το χώμα». Οι καλοβαλμένες καμπύλες και το άριστο φινίρισμα, αλλά και οι χρωματισμοί σε στυλ HRC, κάνουν τη μοτοσυκλέτα μια «καθαρόαιμη» κατασκευή που θα μπορούσε να λάβει μέρος και σε αγώνα -με κάποιους συμβιβασμούς- σε αμμώδες τερέν ας πούμε, αρκεί να την οδηγούν έμπειρα χέρια.

Το πιρούνι προέρχεται από το motocross μοντέλο CRF 450 και η πίσω ανάρτηση έχει δεχθεί ένα μακρύ αμορτισέρ για να αυξήσει τη διαδρομή της σε μεγάλο βαθμό. Στον μπροστινό τροχό έχει μπει δισκόφρενο μεγάλης διαμέτρου με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα, η εξάτμιση είναι κλασικά 4 σε 1, η μάσκα και το καπάκι του πίσω τμήματος της σέλας αριστοτεχνικά σχεδιασμένα και κατασκευασμένα. Πολύ καλή η επιλογή να βαφτούν οι ζάντες χρυσές, δίνοντας έτσι μια αγωνιστική πινελιά στη μοτοσυκλέτα. Φαντάζεστε ένα Africa Four με λάστιχα σλικ και χρήση supermotο; Θα… ζωγράφιζε! Φαντάζεστε όμως να γυαλίσει στο μάτι του κόκκινου εργοστασίου και να το βγάλει στην παραγωγή; Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο..

Πηγή: motorbike.gr