Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Όταν σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα scooter στα 125 κ.εκ. το μυαλό σου αμέσως πηγαίνει στην οικονομία, τις Το X-MAX TechMAX είναι διαθέσιμο σε Dark Petrol και Power Grey.μικρές διαστάσεις και τον λιτό χαρακτήρα αφού η συντριπτική πλειοψηφία των συγκεκριμένων μοτοσικλετών έχουν ρίξει το βάρος περισσότερο στις προσιτές λύσεις αστικής μετακίνησης. Υπάρχουν όμως και κάποιες εταιρείες οι οποίες δεν κάνουν πίσω όσον αφορά την ποιότητα, τον εξοπλισμό και την πολυτέλεια χαρίζοντας ακόμα και στα «μικρά» τους scooter έναν ξεκάθαρα premium χαρακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Yamaha μας έχει συνηθίσει σε πολύ ποιοτικά scooter, ιδιαίτερα στη σειρά X-MAX, αλλά αυτό που παθαίνεις όταν στέκεσαι δίπλα στο νέο XMAX 125 TechMAX δεν το πιστεύεις. Το πρώτο σοκ το έπαθα όταν οι πάντα εξυπηρετικοί υπάλληλοι της Μοτοδυναμικής στην Αγία Παρασκευή μου παρέδωσαν τη μοτοσικλέτα. Στο μυαλό μου στριφογύριζε η φράση «λάθος κάνετε παιδιά, αυτό είναι 300άρι», αλλά μόλις άκουσα να μου λένε «καλές βόλτες με το 125άρι», κατάπια τη γλώσσα μου και σήκωσα τα φρύδια με ενθουσιασμό.

Επιθετική εμφάνιση με LED φωτιστικά σώματα και ενσωματωμένα φλας.

Τα έχει όλα και ακόμα παραπάνω!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν χωράει αμφιβολία ότι το X-MAX 125 είναι ένα από τα πλέον πολυτελή και άνετα scooter στην κατηγορία O χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος.και αυτό δεν χρειάζεται να το ανακαλύψεις. Το scooter «φωνάζει» από μακριά τις premium καταβολές του έχοντας απίθανο φινίρισμα, καλοσχεδιασμένα πλαστικά και μια σπορ αισθητική που πηγάζει από το DNA της σειράς X-MAX. Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις με τον εξοπλισμό του scooter της Yamaha. LED φωτιστικά σώματα, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, χώρος αποθήκευσης για δύο full face κράνη, τεράστια σέλα με ειδικές ραφές (λόγω έκδοσης Tech MAX), ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλουμινένια μαρσπιέ, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Traction Control), πρίζα 12V, ABS στα φρένα, σύστημα Start/Stop. Όλα αυτά δημιουργούν ίσως το απόλυτο πακέτο ευκολίας στην καθημερινή χρήση αφήνοντας τον αναβάτη να απολαμβάνει με άνεση και ασφάλεια όλες τις μετακινήσεις του.

Η τάπα καυσίμου και η σέλα ανοίγουν εύκολα με διακόπτες κάτω από τον κεντρικό διακόπτη.Εκτός από τον εξοπλισμό, ένα ακόμα δυνατό σημείο του X-MAX 125 είναι η άνεση που προσφέρει. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί όρθιο, με το σώμα κοντά στο τιμόνι και τα πόδια να έχουν άφθονο χώρο να κινηθούν εμπρός και πίσω. Η σέλα είναι άνετη, πολύ άνετη και με εξαιρετικής ποιότητας αντιολισθητικό υλικό τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Με το X-MAX μπορείς άνετα να γυρίζεις όλη μέρα στην πόλη με συνεπιβάτη και να μη διαμαρτυρηθείς ούτε εσύ, αλλά κυρίως, ούτε ο συνεπιβάτης. Το αντίθετο μάλιστα, θα γίνει το αγαπημένο του scooter καθώς αυτή την άνεση την βρίσκεις μόνο σε μεγάλα GT scooter.

Μίξη αναλογικών και ψηφιακών οργάνων με πλούσιες πληροφορίες.

Σύγχρονος, ήρεμος και οικονομικός κινητήρας

Από εξοπλισμό και άνεση το Yamaha βρίσκεται άνετα στην κορυφή, τι συμβαίνει όμως με τον κινητήρα; Το Το βάρος του X-MAX είναι στα 166 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.μηχανικό σύνολο που έχει επιλέξει η Yamaha είναι το γνωστό μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο των 124,6 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 11Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου ταχυτήτων και ιμάντα, ενώ η τροφοδοσία είναι σύγχρονη με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Το σύνολο συνοδεύεται από σύστημα Start/Stop το οποίο διακόπτει τη λειτουργία του κινητήρα όταν εκείνο είναι σταματημένο και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης για μέγιστη ασφάλεια.

Το ψυγείο του κινητήρα βρίσκεται χαμηλά, κάτω από τα μαρσπιέ για τέλεια εργονομία και ισορροπία.Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα του X-MAX είναι η πολιτισμένη λειτουργία του σε όλες τις περιπτώσεις. Είναι ήσυχος, επιταχύνει το scooter ζωηρά μέχρι τα πρώτα 60Km/h, ενώ θα φτάσει τα 100Km/h απροβλημάτιστα. Εκείνο που βοηθάει πολύ τόσο στην απόδοση όσο και στην οικονομία του κινητήρα είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων της Yamaha. Το VVA το είχαμε γνωρίσει πρώτη φορά στο NMAX 125 και μας είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Και στην περίπτωση του X-MAX 125 το σύστημα δίνει το κάτι παραπάνω στην απόδοση, καθώς όταν ενεργοποιείται μετά τις 5.000 σ.α.λ. το scooter αποκτά πιο ζωηρό χαρακτήρα βοηθώντας στις επιταχύνσεις. Από οικονομία, το scooter της Yamaha τα πηγαίνει εξαιρετικά καθώς η κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής έμεινε λίγο κάτω από τα 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Δεν τσιγκουνεύτηκε τις διαστάσεις η Yamaha ακόμα και στο 125άρι X-MAX.

Γνήσια σπορ γονίδια Yamaha

Άνεση, πολυτέλεια, οικονομία. Με αυτό το τρίπτυχο θα έπρεπε να είσαι ήδη καλυμμένος ωστόσο η Yamaha Η έκδοση TechMAX διαθέτει αλουμινένια μαρσπιέ, ειδική σέλα, αντίβαρα τιμονιού, φιμέ πίσω φώτα, επιχρωμιωμένο δακτύλιο στο κοντέρ και δερμάτινη εσωτερική επένδυση σέλας.έχει φροντίσει πολύ καλά και την οδηγική συμπεριφορά του scooter. Ως γνήσιο μέλος της οικογένειας X-MAX το μικρότερο αδερφάκι είναι εξαιρετικά στημένο για διασκεδαστική και ασφαλή οδήγηση. Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση της προφόρτισης τα οποία έχουν μια μαγική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την εξαιρετική συμπεριφορά. Χωρίς να είναι μαλακά ρυθμισμένες, οι αναρτήσεις προσφέρουν κορυφαία άνεση, ποιότητα κύλισης, ενώ δεν παραλείπουν την ευχάριστη οδήγηση με σπορ πινελιές.

Στις στροφές το X-MAX 125 είναι πολύ πρόθυμο να γύρει με σιγουριά προσφέροντας πολύ καλή πρόσφυση και πληροφόρηση επιπέδου μοτοσικλέτας στον αναβάτη. Η σταθερότητα είναι επίσης εξαιρετική, ενώ η άνεση παραμένει το άλφα και το ωμέγα στο μικρό X-MAX. Σε αυτό βοηθούν και οι τροχοί των 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 267mm εμπρός και έναν δίσκο 245mm πίσω με ABS. Το σύστημα πέδησης έχει αρκετή δύναμη, αλλά έχει δοθεί έμφαση στην προοδευτικότητα θυσιάζοντας λίγη από την αίσθηση στις μανέτες. Συνολικά, το X-MAX 125 είναι ένα εύκολο, καλά ισορροπημένο scooter που θα κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις ευχάριστες και ενδιαφέρουσες.

Πολύ εύχρηστο και διασκεδαστικό στο δρόμο.

Ξεφεύγει από τα καθιερωμένα

Κοιτάζοντας την τιμή του Yamaha X-MAX 125 TechMAX η αλήθεια είναι ότι προβληματίζεσαι καθώς είναι πολύ πάνω από αυτό που θα περίμενες να δεις σε ένα scooter 125 κ.εκ. Εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με ένα οποιοδήποτε scooter στα 125 κ.εκ. Έχουμε να κάνουμε με το πλέον πολυτελές όχημα στην κατηγορία το οποίο ξεφεύγει από τα συνηθισμένα σε όλους τους τομείς. Κορυφαίος εξοπλισμός, απίθανη ποιότητα κατασκευής, σύγχρονος και οικονομικός κινητήρας, άνεση επιπέδου GT scooter και οδηγική συμπεριφορά με την σφραγίδα της Yamaha συνθέτουν ένα από τα καλύτερα σύνολα στην δημοφιλή κατηγορία των 125αριών και σίγουρα την πιο premium επιλογή που έχουμε συναντήσει μέχρι τώρα.

ΤΙΜΗ: 5.200€

Όλα τα στοιχεία του Yamaha X-MAX 125 TechMAX ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά.

Τεράστιος χώρος αποθήκευσης με ποιοτική επένδυση.

Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί με εύχρηστο κεντρικό διακόπτη.

Σέλα-πολυθρόνα για ξεκούραστα χιλιόμετρα.

Φρένα με ενισχυμένη προοδευτικότητα και ABS.

Μοτοσικλετιστική θέση οδήγησης με το σώμα κοντά στο τιμόνι.

Χαρακτηριστική η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, σήμα κατατεθέν των X-MAX.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στυλ λέγεται και το Yamaha XSR125 ξεχειλίζει από δαύτο

Η Yamaha κάνει το πρώτο βήμα στην ηλεκτροκίνηση με το Neo

Ο Cote Escriva μας παρουσιάζει το δικό του Yamaha XSR 125

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης