Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda παρουσίασε μια νέα διαφημιστική καμπάνια η οποία έχει να κάνει με τους διάσημους πρεσβευτές της και δεν είναι άλλοι από τους οδηγούς αγώνων στο παγκόσμιο επίπεδο με τα χρώματα της εταιρείας. Οι Marc Marquez, Ricky Brabec και Ruben Faria αποτελούν το αντιπροσωπευτικότερο παράδειγμα των ανθρώπων εκείνων που πάλεψαν από μικροί για να κατακτήσουν τους στόχους τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Marquez, Brabec και Faria, οι πρεσβευτές της Honda.

Στο βίντεο της Honda οι πρεσβευτές της εταιρείας αναφέρονται στα όνειρά τους αλλά και τις προκλήσεις τονίζοντας φράσεις όπως “Είναι δύσκολο για αυτό το αγαπάμε” ή “Ένα βήμα πίσω, τρία εμπρός”, ξεδιπλώνοντας τη νοοτροπία και το πάθος του κάθε αναβάτη. Στην αποφασιστικότητα των πρεσβευτών της Honda έρχεται να προστεθεί η απίθανη κληρονομιά της η οποία πηγάζει από τον ιδρυτής της Soichiro Honda.

Η τεράστια κληρονομιά του Soichiro Honda παραμένει αναλλοίωτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγάλο όραμα του Soichiro

Ο μεγάλος Ιάπωνας μηχανικός από μικρή ηλικία οραματίστηκε το μέλλον ξεκινώντας να κατασκευάζει Το 1948 ο Honda κατασκεύασε την πρώτη μοτοσικλέτα που ονόμασε Type A.ποδήλατα στο πλευρό του πατέρα του. Αφιέρωσε όλη του τη ζωή να κάνει το όνειρό του πραγματικό του και τα κατάφερε παρασύροντας στο δικό του όραμα χιλιάδες ανθρώπους. Μηχανικοί, αναβάτες, επιχειρηματίες και αγωνιζόμενοι από όλο τον κόσμο μπορούν να εκπληρώσουν το όνειρό τους σήμερα χάρη στην επιμονή και την πειθαρχία του Soichiro Honda. Φράσεις όπως “Οι αγώνες είναι στο DNA μας και βελτιώνουν τη φυλή μας”, “Δεν υπάρχει αδύνατο, υπάρχουν προκλήσεις” και “Εάν νομίζεις ότι δεν μπορείς, απλά δεν έχει προσπαθήσει αρκετά” οδήγησαν τον Honda στην εκπλήρωση των στόχων του και τώρα όλοι απολαμβάνουμε την κληρονομιά 70 ετών.

Τρία μοντέλα σε απίθανα μέρη όλου του κόσμου.

Στο επίκεντρο της διαφημιστικής καμπάνιας της Honda βρίσκονται εκτός από τους αναβάτες-πρεσβευτές, τρία πολύ σημαντικά μοντέλα της εταιρείας. Αυτά είναι το CBR1000RR-R Fireblade, το Africa Twin και το νέο NT1100 τα οποία εκφράζουν την ποιότητα, την τεχνολογία αιχμής και τις επιδόσεις των μοτοσικλετών της Honda. Οι εμπειρίες της Honda και η συνεχής εξέλιξη επιτρέπουν σε τόσους πολλούς αναβάτες να βιώσουν τη χαρά της μετακίνησης με μοτοσικλέτα.

Παρακολουθείστε την καμπάνια της Honda.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μπαίνει στο παιχνίδι των scrambler η Honda;

Το θρυλικό Monkey της Honda επιστρέφει το 2022 για να χαρίσει χαμόγελα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης