Mια νέα κινεζική εταιρία δημιουργεί τη Munro 2.0, μια μικρή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που αποτίει φόρο τιμής στο μεγάλο Νεοζηλανδό αναβάτη Burt Munro και στα κατορθώματα του στο Bonneville Salt Flats, πάνω σε μια Indian του 1920!
Είναι φανερό ότι η αμερικανική μάρκα έχει επηρεάσει έντονα το σχεδιασμό αυτής της νέας ηλεκτρικήςΗλεκτρικό και με ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης μοτοσυκλέτας (ή μήπως μοτοποδήλατου;). Η Munro 2.0 κάλλιστα θα μπορούσε να εκπροσωπεί και το κίνημα steampunk, καθώς συνδυάζει νεωτεριστικά με κλασικά στοιχεία στις γραμμές της. Οι περιπέτειες του Burt Munro και τα ρεκόρ ταχύτητας που πέτυχε στο Bonneville Salt Flats με την παλιά του Indian, καταγράφηκε στην ταινία The world’s fastest Indian, που είχε πρωταγωνιστή τον Άντονι Χόπκινς (δείτε εδώ).
Τώρα, όσον αφορά στη Munro 2.0, όλα στηρίζονται πάνω σε ένα απλό πλαίσιο, χωρίς να υπάρχει πίσω ανάρτηση. Το βάρος όλης της κατασκευής δεν ξεπερνά τα 38 κιλά, με το πλαίσιο να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και τιτάνιο. Μπροστά χρησιμοποιεί ανάρτηση τύπου Fior-Hossack, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας των 800W βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού. Για να παρέχεται κάποια σχετική άνεση στον αναβάτη, υπάρχουν φαρδιά ελαστικά και ελατήρια στη μονή σέλα.
Σχεδιαστικά θέλει να θυμίζει Indian του 1920Η επιρροή από τις Indian επικεντρώνεται στο μακρύ ρεζερβουάρ και, κυρίως, στον δικύλινδρο -ψεύτικο – κινητήρα, που απλά αποτελεί ένα διακοσμητικό μέσα στο οποίο βρίσκεται η μπαταρία λιθίου των 3200mA, όπως και τα εξαρτήματα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του κινητήρα.
Με τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, αυτή η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μπορεί να ξεπεράσει τα 100 χιλιόμερα αυτονομίας και με μέγιστη ταχύτητα τα 50 km/h, αριθμοί που πλησιάζουν αυτούς των ηλεκτρικών μοτοποδήλατων της αγοράς. Η πλήρης επαναφόρτιση επιτυγχάνεται μέσα σε περίπου 4 ώρες και μπορεί να γίνει σε μια συνηθισμένη πρίζα 110/220V. Το όργανο είναι ψηφιακό, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ για την εκκίνηση δεν απαιτείται κλειδί, καθώς υπάρχει σύστημα keyless.
Στα χαρακτηριστικά της Munro 2.0 σημειώνουμε τις τρεις επιλογές ύψους του τιμονιού και τις δύο της θέσης οδήγησης σε όρθια και σκυφτή. Η τιμή της στις ΗΠΑ είναι περί τα 1.700€, δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν εισάγεται και στην Ευρώπη.
Στο video που ακολουθεί μιλάει η εικόνα, γιατί δυστυχώς δεν ξέρουμε ..κινεζικά
Πηγή: motorbike.gr