Ανατροπή έφερε ο έβδομος μήνας της χρονιάς στην κορυφή των Best Seller μοτοσυκλετών της ελληνικής αγοράς, με το Daytona Τ310 να ξεπερνά το επί πολλά έτη Νο1 της αγοράς Honda CB 500X.

Κλείνοντας το 7μηνο της χρονιάς που διανύουμε, η ελληνική αγορά των μηχανοκίνητων δίτροχων (scooter, μοτοσυκλέτες, παπιά και ATV) σημείωσε 24.761 ταξινομήσεις και αύξηση κατά 12,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, όταν και είχαν πουληθεί 22.035 μονάδες. Πρώτη εταιρεία στις συνολικές πωλήσεις παραμένει μακράν η SYM με 5.565 μονάδες (αύξηση 14,7%) και ποσοστό 22,5% της αγοράς. Δεύτερη ήταν η Honda με 4.051 μονάδες και μερίδιο 16,4% (αύξηση 7%) και τρίτη η Piaggio με 3.800 ταξινομήσεις και ποσοστό 15,3% (μείωση 1,5%). Πίσω από την τριάδα ακολούθησαν οι Daytona με 2.927 ταξινομήσεις (αύξηση 21,5%) και ποσοστό 11,8%, η Yamaha με 2.836 και ποσοστό 11,4 % (αύξηση 31,0%) και η Kymco με 1.605 μονάδες (αύξηση 22,5%). Στην έβδομη θέση η BMW με 495 μονάδες και ποσοστό 2% και στην όγδοη η Keeway με 461 μονάδες και ποσοστό 1,9% (αύξηση 145%!).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην αγορά των μοτοσυκλετών ο Ιούλιος από μόνος του ήταν ιδιαίτερα αποδοτικός με 664 ταξινομήσεις, από τις οποίες τις περισσότερες –το 21%– απέσπασε η Honda με 140 μονάδες. Δεύτερη ήταν η Daytona, που ξεπέρασε τη Yamaha για δυο μόλις πωλήσεις (104 έναντι 102)! Τέταρτη ήταν η BMW με 59 μονάδες και πίσω της ΚΤΜ και Suzuki με 38 έκαστη. Περνώντας τώρα στο επτάμηνο της χρονιάς και στην κατηγορία των μοτοσυκλετών πάντα, βλέπουμε ότι ταξινομήθηκαν 3.497 μονάδες, κάτι που σημαίνει ότι επί του συνόλου των πωλήσεων όλων των κατηγοριών οι μοτοσυκλέτες απέσπασαν ένα μερίδιο της τάξης του 14%, ακριβώς όπως συνέβη και πέρυσι. Τις περισσότερες μοτοσυκλέτες ταξινόμησε η Honda (630), σημειώνοντας ελάχιστη μείωση (0,3%) σε σχέση με το 2018, αποσπώντας έτσι το 18% της αγοράς. Με 591 ταξινομήσεις τερμάτισε δεύτερη η Yamaha με αύξηση 5,2% και μερίδιο αγοράς 16,9%. Τρίτη ανέβηκε η Daytona (401) με μερίδιο 11,4% (αύξηση 60,1%!), ξεπερνώντας τη BMW (379), που κατέκτησε ποσοστό 10,8% (μείωση 6,6%). Πιο πίσω τερμάτισαν κατά σειρά οι Suzuki, Benelli, ΚΤΜ και Kawasaki.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η best seller μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα για το πρώτο επτάμηνο του 2019 είναι πλέον το mini Adventure Daytona T310 (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ), που εκθρόνισε το Honda CB500X (η παρουσίασή του εδώ), μια μοτοσυκλέτα που έχει γράψει ιστορία σε ευρωπαϊκή και εγχώρια αγορά από το 2013 που πρωτοεμφανίστηκε. Στην τρίτη και τέταρτη θέση παρέμειναν τα Yamaha Tracer 900 και 900 GT (δείτε τα εδώ), τα οποία όπως έχουμε ξαναπεί, αν άθροιζαν τις ταξινομήσεις τους (όπως είναι το σωστό κατά τη γνώμη μας) θα φιγουράριζαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα με 287 ταξινομήσεις. Στην 5η θέση και για λίγα παραπάνω κομμάτια κατετάγη το πάντα λαοφιλές Suzuki V-Strom 650, ξεπερνώντας κατά 5 μονάδες το BMW R 1250 GS Adventure. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στο top 20 φιγουράρουν 16 μοντέλα με κυβισμό από 500cc και πάνω!

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2019)

ΤΟΡ 20 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2019)

1.    Daytona T310 (225)
2.    Honda CB500X (217)
3.    Yamaha Tracer 900 GT (144)
4.    Yamaha Tracer 900 (143)
5.    Suzuki DL 650 (103)
6.    BMW R 1250 GS Adventure (98)
7.    Benelli TRK 502 (95)
8.    Honda X-ADV 750 (88)
9.    BMW R 1250 GS (66)
10.    Yamaha Tracer 700 (61)
11.    Honda Africa Twin 1000 (48)
12.    Yamaha ΜΤ-07 (57)
13.    BMW F 750 GS (46)
14.    BMW G 310 GS (45)
15.    Honda NC 750 X (43)
16.    Suzuki DL 250 (42)
17.    Daytona Hobby 125 (41)
18.    Honda NC 750D (41)
19.    Kawasaki Versys 650 (41)
20.    Yamaha MT-09 (38)

Σύντομα θα ακολουθήσει άρθρο σχετικό με τις πωλήσεις των scooter.

Πηγή motorbike.gr

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης