Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Energica είναι μια από τις σημαντικότερες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσικλετών στην Ευρώπη έχοντας Η τελική ταχύτητα περιρίζεται στα 180Km/h, ενώ τα 0-100Km/h έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα!τεράστια εμπειρία στον τομέα χάρη στη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE της FIM. Οι Ιταλοί πειραματίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια πάνω στις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες έχοντας πλέον την κατάλληλη τεχνογνωσία να δημιουργήσουν ότι μοτοσικλέτα θέλουν, σε όποια κατηγορία θέλουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Απόδειξη αυτού είναι το νέο μοντέλο που παρουσίασε η Energica το οποίο ονομάζεται Experia. Πρόκειται για ένα sport touring μοντέλο το οποίο ανοίγει νέους ορίζοντες στην ηλεκτροκίνηση καθώς μέχρι τώρα ο περιορισμός στην αυτονομία και οι χρόνοι φόρτισης έβαζαν φρένο στις ορέξεις για τουριστικές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Η Energica λοιπόν τόλμησε με το Experia προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ολοκαίνουριος με ένα υβριδικό σύστημα Brushless, πατέντα της Energica.

Η μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσικλέτα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης της Experia είναι καινούριο και ονομάζεται PMASynRM (!). Η απόδοσή του είναι 102 Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι μόλις 260 κιλά.ίππους και 115Nm ροπής δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις στη μοτοσικλέτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 22,5kWh και είναι μια από τις μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσικλέτα. Η Energica αναφέρει πως με το προηγμένο σύστημα του ηλεκτροκινητήρα της σε συνδυασμό με την μεγάλη μπαταρία μπορεί να χαρίσει αυτονομία 420 χιλιομέτρων στην πόλη και 208 χιλιόμετρα σε μεικτή οδήγηση. Ταχύτατη είναι και η φόρτιση της μπαταρίας καθώς σε μόλις 40 λεπτά σε ταχυφορτιστή μπορείς να έχεις το 80% της φόρτισης της μπαταρίας.

Η Experia συνοδεύεται από βαλίτσες χωρητικότητας 112 λίτρων και θερμαινόμενα grip.

Η τιμή αναμένεται να ξεπεράσει τις 30.000€

Το Experia διαθέτει ένα εντελώς καινούριο πλαίσιο χωροδικτύωμα το οποίο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένοΟι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά δρόμου. πιρούνι 43mm της Sachs εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα είναι της Brembo με προηγμένο σύστημα ABS με ευαισθησία στις κλίσεις και δίσκους 330mm εμπρός. Στα ηλεκτρονικά η Energica δεν έχει τσιγκουνευτεί χαρίζοντας πολλαπλές επιλογές οδήγησης στον αναβάτη, σύστημα φρένου του ηλεκτροκινητήρα, ρυθμιζόμενο σύστημα ανάκτησης ενέργειας και όπισθεν για εύκολο παρκάρισμα. Η τιμή του νέου μοντέλου δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, ωστόσο αναμένεται πάνω από τις 30.000€.

Το βίντεο παρουσίασης του Energica Experia.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ετοιμάζει adventure μοτοσικλέτα η Zero;

Ray 7.7: Από τη Βαρκελώνη με αγάπη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης