του Νίκου Βιτσιλάκη

Να που γίνονται και πανελλήνιες παρουσιάσεις εκτός Αττικής, στα Τρίκαλα συγκεκριμένα, όπου η αντιπροσωπεία Γκοργκόλης AE μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε τα νέα μοντέλα 2019 των εταιρειών που αντιπροσωπεύει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην εκδήλωση ήμασταν παρόντες αρκετοί δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου της μοτοσυκλέτας και σαν βάση είχαμε τις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας. Εκεί έγινε η παρουσίαση που θα διαβάσετε πιο κάτω αλλά και μια μίνι ξενάγηση στους ομολογουμένως τεράστιους χώρους αποθήκευσης ανταλλακτικών. «Ξεναγός» μας ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της αντιπροσωπείας κ. Βασίλης Γκοργκόλης, απαντώντας μας άμεσα και χωρίς χρονοτριβές σε κάθε ερώτηση και απορία. Στη συνέχεια, το πρόγραμμα είχε οδήγηση στην ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων, με κατάληξη στο Μύλο Ματσόπουλου, που βρίσκεται μέσα στη θεσσαλική πόλη, έναν καλαίσθητο πολυχώρο τέχνης και πολιτισμού σε ένα εξαιρετικά όμορφο περιβάλλον. Πριν ξεκινήσουμε είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για λίγο δύο νέα μοντέλα της Daytona, συγκεκριμένα το scrambler Must 125 και το παπί Velos R 125. Όμως το ζουμί της παρουσίασης ήταν αλλού, καθόσον μας περίμεναν μοντέλα με επίσης έντονο εμπορικό ενδιαφέρον, όπως για παράδειγμα το μίνι adventure Daytona T310, το ολόφρεσκο scooter SYM HD300, αλλά και το πολυσυζητημένο super παπί SYM VF185. Παράλληλα, διαθέσιμες ήταν και οι έτερες δύο εκδόσεις 310 της Daytona, το sport touring X και το street naked R. Το κέφι αναβασμένο, ο καιρός υπέροχος, το τοπίο πανέμορφο και το κονβόϊ ξεκίνησε για μια συνολική διαδρομή σχεδόν 80 χιλιομέτρων, με ενδιάμεσες στάσεις για τις απαραίτητες φωτογραφήσεις και βιντεοσκοπήσεις. Για όλα αυτά όμως θα σας μιλήσουμε αναλυτικότερα σε ξεχωριστά άρθρα, αυτό που έχει σημασία είναι πως παραβρεθήκαμε σε μια πολύ καλά οργανωμένη εκδήλωση και μακάρι να δούμε παρόμοιες παρουσιάσεις ανά την Ελλάδα και από άλλες εταιρείες. Η χώρα μας είναι πανέμορφη και μοτοσυκλετιστές κυκλοφορούν σε όλη την επικράτεια, έτσι δεν είναι;

Η ιστορία και τα μελλοντικά σχέδια μιας Ελληνικής εταιρείας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Βασίλης Γκοργκόλης μας μίλησε για την ιστορία της εταιρείας (ποιος δεν ξέρει τη MEGO;), τη θέση της στην εγχώρια αγορά και τα μελλοντικά της σχέδια, αλλά καλύτερα είναι να τα δείτε όλα επί λέξει και αυτούσια μέσα από το ενημερωτικό δελτίο που περιλαμβανόταν στο press kit που πήραμε:

«Στην παρουσίαση και Test Ride συνδυάσαμε όλα τα νέα μοντέλα που πιστεύουμε ότι θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αγορά μας, καθώς η εμφάνισή τους έχει δημιουργήσει ευχάριστη έκπληξη και ιδιαίτερη προσμονή για τη μαζική τους διάθεση, ώστε να καλυφθούν οι σημαντικές προ-παραγγελίες καταναλωτών. Η εταιρεία έχει κάθε λόγο να νιώθει υπερήφανη, καθώς ήδη συμπληρώνει 9 συνεχή χρόνια ως πρώτη εταιρεία στις ταξινομήσεις.

  •     Πρώτη στον τομέα των scooter  
  •     πρώτη και στον τομέα των παπιών και
  •     φέτος με τη σειρά των DAYTONA 310 μπαίνουμε με αξιώσεις και στον τομέα “μοτοσυκλέτα”

Παπιά

Ειδικά για τον τομέα των παπιών, η εταιρεία  δικαιολογημένα νιώθει πρωτοπόρος και πρωταγωνιστής
•    το πρώτο Ευρωπαϊκό παπί ήταν το Modenas Kriss
•    το πρώτο Ευρωπαϊκό 50άρι παπί ήταν το Daytona DY50
•    το πρώτο Euro 4 παπί ήταν το SYM magic και τώρα
•    το πρώτο Ευρωπαϊκό super παπί είναι το SYM VF185, ένα μοντέλο που δικαιολογεί απόλυτα το χρησμό του ως ο «Αρχηγός» των παπιών

Καινοτομίες

•    το οπίσθιο δισκόφρενο σε παπί
•    το πρώτο Helmet-Ιn παπί στην Ευρώπη, σχεδιασμού και ειδικής παραγωγής της Γκοργκόλης ΑΕ στην Ιταλία

Ορισμένα εργοστάσια ακολούθησαν, όχι όμως όλα, καθώς έκριναν αντιοικονομική τη διάθεση παπιών Euro-4 στην Ευρώπη και για να είμαστε ακριβείς, όχι “εργοστάσια”, καθώς ορισμένα παπιά τροποποιούνται και συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του Euro-4 με διαδικασία υπο-συναρμολόγησης στην Ελλάδα. Έτσι, βρισκόμαστε σήμερα στο σημείο, η χώρα να διατηρεί το ιδιαίτερό της χρώμα, να διατηρεί την κατηγορία παπιών στην Ευρώπη και πιθανότατα το γεγονός να οφείλεται και στην εταιρεία μας.

VF185

Τα μεγέθη της αγοράς μας είναι τόσο μικρά ώστε τα εργοστάσια να μην επενδύουν για την προσαρμογή στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Η SYM έκρινε συμφέρουσα τη διάθεση Euro-4 παπιού στην Ευρώπη; Φυσικά και όχι. Το VF, το super παπί, είναι δώρο της SYM στην εταιρεία μας και η τιμή του προσφορά στον Έλληνα καταναλωτή. Είναι το έπαθλο της SYM στην ελληνική αντιπροσωπεία, που τα τελευταία συνεχή χρόνια χρίζεται από τη SYM σαν ο καλύτερος αντιπρόσωπός της και με το μεγαλύτερο market share παγκοσμίως.

Velos R 125

Τo ανανεωμένο τελευταίο μοντέλο της Daytona συνεχίζει τη δυναμική πορεία των DY & Sprinter, ανεβάζοντας τη μάρκα στην 1η θέση της κατηγορίας παπιών στη χώρα μας. Η διάθεσή τους συνοδεύεται με το πρωτοποριακό πακέτο “2 χρόνια δωρεάν service – 3 χρόνια εγγύηση”.

HD300

Η Ελλάδα είναι μία από τις βασικές χώρες που στοχεύει η SYM με το HD300, όχι τόσο πολύ για τις ποσότητες, καθώς η χώρα μας παραμένει ακόμα σε κρίση, αλλά για τη σημαντικότητα της κατηγορίας αυτής. Όταν ακόμα, εδώ και 2 χρόνια, το μοντέλο ήταν πρόπλασμα πηλού, οι υπεύθυνοι marketing της εταιρείας μας είχαν λόγο σε βασικές πτυχές της σχεδίασής του. Ο δοκιμασμένος και δυνατός κινητήρας F4, η εν γένει αξιοπιστία της SYM, η αναβαθμισμένη ποιότητα και το εκλεπτυσμένο φινίρισμα του νέου scooter, πιστεύουμε ότι το οπλίζουν με όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει. Η διάθεσή του θα αρχίσει τον επόμενο μήνα και η τιμή του θα είναι περίπου 4.000€

Τ310

Πρόκειται για μία Street Adventure μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη για την παγκόσμια αγορά, αλλά αναμένεται να αγαπηθεί ιδιαίτερα στην πατρίδα μας. Μετά την εμφάνιση των X310 και R310, που αναστάτωσαν ευχάριστα το κοινό της μοτοσικλέτας, το Τ310 συμπληρώνει τη σειρά των Daytona 310. Πιθανότατα τον Ιούλιο η σειρά να συμπληρωθεί με το ιδιαίτερο μοντέλο, πανέμορφης σχεδίασης, V310 (εδώ να προσθέσουμε ότι το πρόγραμμα του εργοστασίου προβλέπει το 2020 την εμφάνιση μοτοσυκλετών μεγαλύτερου κυβισμού, ανάμεσά τους και τετρακύλινδρες 1000cc!).

Must 125

Δοκιμασμένος ήδη κινητήρας από τα μοντέλα Remix & Leopard, που έχει παραχθεί με την τεχνολογική υποστήριξη της Suzuki, φορεμένος σε ένα πανέμορφο σχεδιαστικά  μικρού μεγέθους scrambler αποτελεί μια must πρόταση πλήρως ενταγμένης στο ρεύμα της εποχής.

Daytona

Δεν είναι απλά ένα ακόμη brand μοτοσυκλέτας. Η Daytona κουβαλάει την ιστορία της οικογένειας, τη συνέχεια της ιστορίας της MEGO. Βέβαια, δεν είναι πλέον η άμεση κατασκευή προϊόντων, είναι

  •     η σχεδίαση
  •     η επένδυση σε καλούπια παραγωγής
  •     η συμμετοχή στη διαδικασία προσαρμογής στα ευρωπαϊκά standard

Η επιτυχία της Daytona είναι αποτέλεσμα

  •     της συνεργασίας με τα εργοστάσια για βελτίωση της ποιότητας με τη συνεχή παρακολούθηση της πορείας των οχημάτων στη χρήση τους. Για την εξέλιξη του μοντέλου Velos R 125 η Γκοργκόλης ΑΕ είναι σε επαφή με τον οίκο Daytona Corp Ιαπωνίας
  •     της βαθιάς εμπειρίας για το τι είναι μοτοποδήλατο, που πηγάζει από τη βιομηχανική παράδοση  

Τα προϊόντα που υπογράφονται από το brand Daytona κάτω από την ομπρέλα της Γκοργκόλης ΑΕ εξασφαλίζουν στον καταναλωτή αξιοπιστία και μια ολοκληρωμένη και υπεύθυνη υποστήριξη.
Γκοργκόλης ΑΕ

Στα πρώτα στάδια της εισόδου στην αγορά των brands SYM, Modenas και Daytona, εμείς και οι συνεργάτες μας προσφέραμε αξιόλογα προϊόντα και υπηρεσίες σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, με πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους και πλέον τώρα συνεχίζουμε να κάνουμε το ίδιο, ώστε να διατηρήσουμε την πρωταγωνιστική μας θέση στην αγορά. Αυτό εκτιμήθηκε και τα αποτελέσματα που απολαμβάνουμε τώρα οφείλονται στο μεγάλο όγκο πωλήσεων. Η δυναμική παρέμβαση της εταιρείας μας πιστεύουμε ότι προσφέρει σημαντικά οφέλη στον Έλληνα αγοραστή, αυξάνοντας τον εν γένει ανταγωνισμό προς όφελός του.

Εξαγωγές

Ο μεγάλος όγκος πωλήσεων φέρνει την εταιρεία μας σε πλεονεκτική θέση στο Βαλκανικό χώρο. Διατηρώντας μεγάλα αποθέματα σε μεγάλη ποικιλία μοντέλων, η εταιρεία πλέον μπορεί και έχει την εξουσιοδότηση να τροφοδοτεί εκτός από τις Βαλκανικές χώρες, την Κύπρο και τη Μάλτα. Οι εξαγωγές άγγιξαν πέρυσι το 8% των συνολικών πωλήσεων, περίπου στις 1.100 μονάδες. Ιδιαίτερη επιτυχία θεωρούμε την προμήθεια 348 παπιών DY50 στα ταχυδρομεία της Σερβίας. Η πλήρως οργανωμένη αποθήκη ανταλλακτικών δεν εξασφαλίζει μόνο την επάρκεια και την κάλυψη της ζήτησης στην εγχώρια αγορά αλλά αξιοποιείται και για την εξαγωγή ανταλλακτικών σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, όπως Ισπανία, Τσεχία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης