To δίχρονο Leoncino 125 του 1955 έγραψε τη δική του ιστορία και το νέο τετράχρονο Leoncino 500 θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του. Βέβαια, αν εξαιρέσουμε το λιοντάρι στο μπροστινό φτερό, τίποτα άλλο δεν έχει μείνει ίδιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το CentroStile της Benelli εκεί στο Πέζαρο σίγουρα είχε κέφια όταν σχεδίασε το νέο 500, πετυχαίνοντας να συνδυάσει στοιχεία από το παρελθόν και να τα εμπλουτίσει με τεχνολογία του σήμερα. Το ολοκαίνουργιο Leoncino είναι ένα σύγχρονο scrambler με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 499,6cc και 47,6Hp, που φυσικά πληροί τόσο τις προδιαγραφές του euro4 όσο και τις απαιτήσεις των διπλωμάτων Α2. Πρόκειται για ένα σύγχρονο μηχανικό σύνολο με τετραβάλβιδες κεφαλές, 2 ΕΕΚ, διπλό αντικραδασμικό άξονα και τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι 50mm, πίσω μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ άνευ μοχλικού, ενώ τα φρένα εντυπωσιάζουν ακόμα περισσότερο σε προδιαγραφές, όπου παρατηρούμε τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και στάνταρ δικάναλο ABS.

Το Leoncino μπαίνει σε μια κατηγορία που ολοένα και μεγαλώνει, έχοντας μεγάλη αυτοπεποίθηση για τις ικανότητές του αλλά και μια τιμή απόλυτα προσιτή για ένα ευρύ κοινό. Μιλώντας με την αντιπροσωπεία μας είπαν πως αναμένεται στη χώρα μας λίαν συντόμως και πως η τιμή του θα είναι κάτω από τα 7.000 ευρώ, οπότε όλοι μας αντιλαμβανόμαστε πόσο αυτός ο παράγοντας μπορεί να βοηθήσει την εμπορική του πορεία και καταξίωση. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μάθετε εδώ . 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθεί και το σχετικό προωθητικό video, στο οποίο η Benelli μας αποκαλύπτει τον διττό χαρακτήρα του νέου Leoncino:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης