του Νίκου Bιτσιλάκη

Η BMW μπήκε στην αγορά των mega scooter το 2011 με τα μοντέλα C 600 Sport / 650 GT και να που ήρθε η στιγμή να κάνει το βήμα σε μια μικρότερη -αλλά ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη- κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το C 400 X λογίζεται σαν ένα premium scooter στη μεσαία κατηγορία και το πλέον σίγουρο είναι πως δεν μοιάζει με κάτι άλλο. Από τεχνολογικής άποψης διαθέτει έναν εξελιγμένο μονοκύλινδρο κινητήρα 350cc με απόδοση 34Ηp, μετάδοση CVT και ένα άκαμπτο ψαλίδι με καινοτόμο ρουλεμάν έδρασης, το οποίο ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς και μεγιστοποιεί την άνεση. Και για να βγαίνουν οι 34 ίπποι με ασφάλεια στο δρόμο, υπάρχει στο στάνταρ εξοπλισμό αυτόματο σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ASC). Στον τομέα του πλαισίου, το νέο C 400 X χρησιμοποιεί ένα στιβαρό, σωληνωτό σκελετό από ατσάλι. Η ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ελατήρια πίσω. Η ρύθμισή της, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, καταφέρνει να συνδυάζει δυναμική σπορ συμπεριφορά και υψηλά επίπεδα άνεσης. Δύο δίσκοι με ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας πίσω φροντίζουν για το φρενάρισμα και συνεργάζονται με σύστημα ABS τελευταίας τεχνολογίας, που ομοίως ανήκει στο στάνταρ εξoπλισμό. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

​Έμφαση στη συνδεσιμότητα και στη ..διαφορετικότητα!Πέρα από το -επίσης στάνταρ- σύστημα φωτισμού LED, το νέο C 400 X διαθέτει μία γκάμα συστημάτων συνδεσιμότητας, για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, για παράδειγμα, διατίθεται έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών στον πίνακα οργάνων πολλαπλών λειτουργιών. Σε συνδυασμό με έναν προηγμένο πολυδιακόπτη (Multi-Controller) με ενσωματωμένο έλεγχο των λειτουργιών, ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες συνδεσιμότητας χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο. Πέρα από το ότι ο αναβάτης έχει την άνεση να χρησιμοποιεί το κινητό του και να ακούει μουσική στην οδήγηση, επωφελείται και από το εύχρηστο σύστημα πλοήγησης που βασίζεται σε ένα πρακτικό σύστημα με βέλη καθοδήγησης.

Από σχεδιαστικής άποψης, το 400 X αναγνωρίζεται άμεσα ως μέλος της οικογένειας C της BMW Motorrad. Μπροστά, το στοιχείο που κυριαρχεί είναι ο χαρακτηριστικός LED προβολέας με τον προαιρετικό φωτισμό ημέρας, που σχεδιαστικά παραπέμπει σε στοιχεία οπτικών ινών. Το χαρακτηριστικό αυτό κάνει το μεσαίο scooter της BMW να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, χαρίζοντάς του μία ομολογουμένως πρωτότυπη εμφάνιση. Πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το C 400 X είναι αεροδυναμικά μελετημένο έτσι που να παρέχει την ιδανική προστασία σε αέρα και βροχή. Κάτω από τη μονοκόμματη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος με δύο εσωτερικά διαμερίσματα και σύστημα αποθήκευσης Flexcase. Έτσι, μπορεί κάλλιστα να ικανοποιήσει τις ανάγκες πρακτικότητας τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στα ταξίδια.

Στα δύο video που ακολουθούν, η BMW μας δείχνει που απευθύνεται το 400 Χ και τι σημαίνει συνδεσιμότητα για αυτή:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης