του Νίκου Βιτσιλάκη 

Κοντά μας από το 2017, αναβαθμίζεται σημαντικά για το 2021 και ατενίζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για το μικρότερο μέλος της λαοφιλούς οικογένειας GS του γερμανικού εργοστασίου, ένα μοντέλο που έδωσε (και δίνει) τη δυνατότητα στους φίλους της BMW (και όχι μόνο) να αποκτήσουν μια μικρή μοτοσικλέτα διπλής χρήσης χωρίς να καταξοδευτούν.

Ο κόσμος το δέχθηκε με αγάπη. Αν και φτιαγμένο στην Ινδία, καλύπτει τις αυστηρές κατασκευαστικές προδιαγραφές του Βαυαρού κατασκευαστή, δίνοντας στον αναβάτη του τη δυνατότητα να το ευχαριστηθεί σε βάθος χρόνου. Σβέλτο, οικονομικό, ιδιαίτερα εργονομικό και πολύ οικονομικό, θα συνεχίσει την πορεία του με τις εξής αναβαθμίσεις: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • O κινητήρας είναι πλέον προδιαγραφών Euro5 και χωρίς αλλαγές σε ιπποδύναμη και ροπή (34Hp και 28Nm αντίστοιχα). 
  • Το γκάζι έχει γίνει ηλεκτρονικό (RbW) και ένα νέο αυτοματοποιημένο σύστημα φροντίζει να κρατά το ρελαντί σταθερό. 
  • Ο συμπλέκτης έχει αποκτήσει υποβοήθηση και σύστημα περιορισμένης ολίσθησης. 
  • Προβολέας και φλας απέκτησαν τεχνολογία LED. 
  • Οι βάσεις του προβολέα έχουν ενισχυθεί.  
  • Οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη είναι πλέον ρυθμιζόμενες. 
  • Τα καλύμματα εναλλάκτη, συμπλέκτη και αντλίας νερού έχουν βαφτεί σε γκρι μεταλλικό χρώμα. 

Οι παραπάνω αλλαγές αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την προσοχή που έδωσε η BMW στο μικρό GS, επεμβαίνοντας εκεί που έπρεπε και αποφεύγοντας κινήσεις εντυπωσιασμού. Το αυτοματοποιημένο σύστημα στο ρελαντί θα εξαλείψει τα ανεπιθύμητα σβησίματα του μονοκύλινδρου κινητήρα των 313cc, ειδικά όταν αυτός δεν έχει φτάσει στην απαιτούμενη θερμοκρασία λειτουργίας («κρύος»), ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα βολέψουν αναβάτες με μικρότερα χέρια (το λέει και το Press kit).

Η απόστασή τους ρυθμίζεται πλέον σε 4 διαφορετικές θέσεις, με την τρίτη να είναι στη θέση του σημερινού μοντέλου και την πρώτη 6mm πιο κοντά στο τιμόνι. Σαν να μας άκουσαν εκεί στο εργοστάσιο, αφού είναι κάτι που είχαμε εντοπίσει (και αναφέρει) κατά τη διάρκεια της δοκιμής που είχαμε κάνει στο προηγούμενο μοντέλο.  

H προσθήκη του υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης καταγράφεται στα πολύ σημαντικά νέα χαρακτηριστικά του 310, αφενός γιατί μειώνεται η απαιτούμενη δύναμη στη μανέτα (άρα πιο ξεκούραστη χρήση, ειδικά στο αστικό περιβάλλον) και αφετέρου γιατί στο εξής ο αναβάτης θα μπορεί να κινηθεί με μεγαλύτερη ασφάλεια και χωρίς μπλοκαρίσματα στα απανωτά κατεβάσματα ταχυτήτων. Αυτό το τελευταίο, προπαντός σε χωμάτινη χρήση, θα αποδειχθεί ιδιαίτερα βολικό (και ασφαλές όπως είπαμε) στην επιθετική οδήγηση. Μην ξεχνάμε ότι το εν λόγω μοντέλο απευθύνεται και σε νεαρούς ηλικιακά αναβάτες, των οποίων το αίμα αναπόφευκτα βράζει… 

Οι χρωματικές επιλογές είναι τρεις στον αριθμό και μπορείτε να τις δείτε όλες στις φωτογραφίες του άρθρου. Σίγουρα εντυπωσιάζει η μπλε «Rallye style» με το βαμμένο κόκκινο υποπλαίσιο, ενώ οι παλαιότεροι θα εκτιμήσουν το μαύρο/κίτρινο με το εμβληματικό λογότυπο για τα 40 χρόνια GS.  

Τo νέο G 310 GS αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου και σε τιμή που δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Στο μεταξύ εσείς μπορείτε σήμερα να πάρετε το τωρινό μοντέλο με σημαντικό όφελος 500€ και άτοκο χρηματοδοτικό 24μηνης διάρκειας. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης