Τα 125 κυβικά αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον με προτάσεις σαν το Must της Daytona, όχι τόσο γιατί ξεχειλίζει από τεχνολογία όσο γιατί αυξάνει τις επιλογές στην κατηγορία.

Το πρώτο δίπλωμα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος νέος είναι αυτό που του επιτρέπει να οδηγεί δίτροχο 125 κυβικών και είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η κατηγορία ολοένα και μεγαλώνει προσφέροντας πολλές εναλλακτικές. Πάνω σε αυτή τη λογική κινείται και το νέο Must 125, διαθέτοντας modern classic σχεδιασμό και θυμίζοντας ακριβότερη μοτοσυκλέτα. Το τοποθετημένο σε έκκεντρη και επικλινή θέση μονο-αμορτισέρ βρίσκεται στην προέκταση του δοχείου καυσίμου και όλοι θα συμφωνήσουμε ότι η όλη σχεδίαση μας φέρνει κατά νου τη σειρά Scrambler της Ducati.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιρούνι είναι ανάποδο μεγάλης διαδρομής με καλάμια 37mm, ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο στα 280 mm, ο πίσω στα 240mm και συνδυάζονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS). Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνάει τα 136 κιλά. Οι τροχοί των 17 ιντσών έχουν ακτίνες και φορούν ελαστικά διπλής χρήσης, ενώ εντυπωσιάζει ο μεγάλος στρογγυλός προβολέας LED με τα φώτα ημέρας DRL. Tεχνολογίας LED είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, ενώ τα όργανα περιλαμβάνουν οθόνη LCD.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας του Must είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και ιπποδύναμη 11Hp στις 8.000rpm. Διαθέτει ψεκασμό στην τροφοδοσία του και η εξάτμιση που βγαίνει από τη δεξιά του πλευρά διαθέτει κοντό τελικό και προσθέτει πόντους στην όλη εμφάνιση.

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο Φεβρουάριο και η τιμή της έχει ήδη ανακοινωθεί στα 2.290€. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης