Η Ευρώπη διευκολύνει τη διαδικασία απόκτησης άδειας οδήγησης τύπου Α2 και ειδικά στο κομμάτι της εξέτασης, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του μοτοσυκλετισμού. 

Στις 5 Μαΐου 2020 η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσίευσε την οδηγία (ΕΕ) 2020/612 της Επιτροπής, για την τροποποίηση της οδηγίας 2006/126 / ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σχετικά με τις άδειες οδήγησης, η οποία θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου. Μία από τις τροπολογίες είναι η μείωση του ελάχιστου κυβισμού των μοτοσυκλετών πάνω στις οποίες θα δίνουν εξετάσεις οι υποψήφιοι για δίπλωμα κατηγορίας Α2. Αυτό θα γίνει από την 1η Νοεμβρίου 2020, όταν και οι εξεταζόμενοι θα μπορούν να εκπαιδεύονται και να δίνουν εξετάσεις με μοτοσυκλέτα 250cc αντί για 400+ που είναι σήμερα! Με την Ελλάδα όχι μόνο να κοιμάται αλλά και να δυναμιτίζει οποιαδήποτε προσπάθεια εξάπλωσης της χρήσης μοτοσυκλετών, παπιών και scooter (μόνο το αυτοκίνητο τους ενδιαφέρει τελικά;), η Ευρώπη κινείται επανειλημμένα προς την αντίθετη κατεύθυνση και διευκολύνει τους ενδιαφερόμενους που θέλουν να κινούνται με δύο τροχούς. “Κοινωνική αποστασιοποίηση” και “ατομική ευθύνη” ζητούν λόγω επιδημίας οι κυβερνώντες, προτείνουν στον κόσμο να κάνει χρήση του ΙΧ τους και όχι των ΜΜΜ και εκφράζουν ενδιαφέρον για την υγεία των πολιτών της χώρας από τη μία, αλλά από την άλλη βάζουν εμπόδια σε όσους θέλουν να “αποστασιοποιηθούν” χρησιμοποιώντας το πιο ασφαλές μέσο μετακίνησης αυτή τη στιγμή, δηλαδή ένα scooter ή μια μοτοσυκλέτα… 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για αρκετά χρόνια η FEMA (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας) έχει ασκήσει πιέσεις για αυτή την τροποποίηση, για άλλους λόγους στο παρελθόν, ώστε να επιτρέψει σε γυναίκες και πιο μικρόσωμους άντρες αναβάτες να περάσουν τις εξετάσεις του διπλώματος Α2. Στατιστικές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ιδίως από Σουηδία, Βέλγιο και Ολλανδία, έδειξαν ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολία στο να περάσουν τις δοκιμασίες, ειδικά αυτές των ελιγμών, πάνω σε μια μοτοσυκλέτα άνω των 400cc. Μία από τις αιτίες για αυτό είναι ότι οι μοτοσυκλέτες της εξέτασης είναι συχνά βαριές και ογκώδεις, κάνοντας δύσκολη τη ζωή σε γυναίκες και -εν γένει- αναβάτες με μικρό σωματότυπο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Dolf Willigers, Γενικός Γραμματέας της FEMA, σχολίασε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σύντομα θα είναι δυνατή η εξέταση για άδεια A2 με μοτοσυκλέτες 250cc. Αυτό θα είναι μια ανακούφιση για τους πιο μικρόσωμους/ες. Εργαστήκαμε σκληρά για να το πετύχουμε και αυτό που αποδεικνύεται είναι πως όταν μια ομάδα μοτοσυκλετιστών ενδιαφέρεται, μπορεί να αλλάξει τη νομοθεσία”. Ακούει η Ελλάδα; 

Πηγή scooternet.gr 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης