Μοτοσυκλέτα της «μεσαίας» κατηγορίας με τέτοιο υπόβαθρο έχουμε να δούμε από τους Ιταλούς εδώ και 4 χρόνια, με τελευταία των Corse μοϊκανών εκπροσώπων να είναι η 848 Evo, πίσω στο 2013. Στο παρόν, ή καλύτερα στο κοντινό μέλλον μιας και μιλάμε για μοντέλο του 2018, έρχεται η 959 Panigale Corse που αν και επισκιάστηκε κάπως από τη μεγαλύτερη της αδερφή, V4, σίγουρα δεν ανήκει στον κόσμο των σκιών με τις περιποιήσεις που έχει δεχθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο αφορά αυτούς τους 2 κυλίνδρους λοιπόν οι οποίοι στην ευρωπαϊκή εκδοχή που μας ενδιαφέρει, μεταφράζονται σε 955 κυβικά που συμμορφώνονται με το Euro 4 (τυχεροί που είστε εκεί στην Αμερική), με την απόδοση ωστόσο να παραμένει ψηλά στους 150 ίππους λίγο μετά τις 10.000 στροφές. Το πιο ενδιαφέρον είναι ενδεχομένως η στροφή στην αξιοπιστία που φαίνεται να κάνουν εκεί στο Borgo Panigale τοποθετώντας τον έλεγχο των βαλβίδων στα «μακρινά» 24.000χλμ!

Το πλαίσιο του 959 είναι από αλουμίνιο και είναι μονοκόμματο, με εφαρμοσμένη τη λογική του frameless μοτίβου καθώς πολλά επιμέρους κομμάτια δεν εδράζονται στο ίδιο το πλαίσιο αλλά απευθείας πάνω στον κινητήρα. Η ουσία όμως δεν είναι στις ομοιότητες με τις αδερφές Panigale αλλά στις διαφορές όπου  και αρχίζει η γιορτή! Στον ήχο είναι η Akrapovic από τιτάνιο με το διπλό τελικό, που αν και διαφέρει από τα τελικά κάτω από την καρίνα που έχουμε συνηθίσει (ας όψεται το Euro 4) έρχεται να «ρεφάρει» στο ακουστικό αποτέλεσμα. Την αγωνιστική προδιάθεση έρχεται να υποστηρίξει το πλήρως ρυθμιζόμενο πακέτο των αναρτήσεων από την Ohlins (NI30 και TTX36 μπρος και πίσω αντίστοιχα αλλά και με σταμπιλιζατέρ τιμονιού), τα ηλεκτρονικά βοηθήματα με το Quick Shifter να δίνει το παρόν και στα ανεβάσματα αλλά και στα κατεβάσματα, τις χαρτογραφήσεις να παίζουν στο Race, το Sport και το Wet και φυσικά να μη λείπουν τα γνωστά και απαραίτητα ABS, DTC (Ducati Traction Control) και EBC (Engine Brake Control).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, η μοτοσυκλέτα στο πλήρες των υγρών της είναι 2.5 κιλά ελαφρύτερη από την απλή 959 παρά τον όγκο του εξοπλισμού της με μικροαλλαγές «διαίτης» όπως η μπαταρία λιθίου. Ε, τώρα και με το βάψιμο αλα MotoGP μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς κάτι λιγότερο από ερωτεύσιμη;..   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης