Ένα κόκκινο Multistrada 1260 Pikes Peak τιμήθηκε από την ιταλική εταιρεία σε ειδική τελετή, μιας και ήταν το νούμερο 100.000 Multistrada που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Μπολόνια.

Δεκαέξι χρόνια μετά τη μέρα που κυκλοφόρησε το πρώτο Multistrada, η οικογένεια των ιδιαίτερων μοτοσυκλετών της Ducati έφτασε πλέον στο ορόσημο παραγωγής των 100.000 μονάδων. Το Multistrada με το Νο 100.000 παραδόθηκε στον Γερμανό Ducatista ιδιοκτήτη του από τον πρόεδρο της κόκκινης φίρμας Claudio Domenicali. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είχε χαραγμένο με λέιζερ στην πάνω πλάκα του πιρουνιού το νούμερο 100.000, κάτι που αυτόματα την καθιστά συλλεκτική. Η φιλοσοφία σχεδίασης των Multistrada (ή Multi, όπως συνηθίζουν να τα αποκαλούν οι φίλοι τους) αναμιγνύει την οδήγηση σε χώμα και άσφαλτο και εστιάζει στην πολυχρηστικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη, η “μητέρα” της οικογένειας, εμφανίστηκε το 2003 (Multistrada 1000 DS). Δύο χρόνια μετά, το 2005, παρουσιάστηκε το Multistrada 620, ένα μοντέλο που ταίριαζε στην ελληνική αγορά και που δυστυχώς δεν ανανεώθηκε έκτοτε. Το 2007 ήταν η χρονιά του Multistrada 1100 και τρία χρόνια μετά ο κυβισμός ανέβηκε στα 1200cc. Το 2012 εμφανίστηκε η ειδική έκδοση Multistrada Pikes Peak και το 2015 το Multistrada 1200 DVT. Ένα χρόνο αργότερα, η Ducati παρουσίασε το Multistrada 1200 Enduro, αλλά και το μικρότερο Multistrada 950. Το 2018 έφερε έναν ακόμα μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα (1260) και το 2019 την έκδοση 1260 Enduro. Σήμερα, η γκάμα της ιταλικής φίρμας διαθέτει επτά διαφορετικές εκδόσεις Multistrada, δυο 950cc και πέντε 1.260cc.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλές οι πρωτιές

Τα Multistrada υιοθετούσαν πάντα νέες τεχνολογίες: το 2010, το 1200 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης που διέθετε riding modes, αργότερα έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα με κινητήρα μεταβλητού χρονισμού –Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing)- και τέλος εφοδιάστηκε με σύστημα D-Air σε συνεργασία με τη Dainese, που ενεργοποιεί αυτόματα αερόσακο στο μπουφάν του αναβάτη σε περίπτωση ατυχήματος. Απότοκο της εξέλιξης των Multi στο πέρασμα του χρόνου είναι και τα πολύ αραιά διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων των μοντέρνων μοντέλων, που προτείνονται ανά 30.000 χιλιόμετρα!

Με την ευκαιρία της παραγωγής του Νο 100.000 Multistrada, η Ducati ανακοίνωσε ότι το 2021 θα εμφανιστεί μέλος της οικογένειας με κινητήρα V4, που θα έρθει να προστεθεί στη γκάμα μαζί με τα μοντέλα με τους δικύλινδρους κινητήρες.

Πηγή motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης