του Νίκου Βιτσιλάκη 

Η θυγατρική της Yamaha στην Ολλανδία στηρίζει ένα project που αφορά σε ένα καθαρόαιμο μοντέλο με ηλεκτρικό κινητήρα! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι στιγμής οι απόπειρες της φίρμας του Iwata στην ηλεκτροκίνηση -και όσον αφορά σε μοτοσικλέτες παραγωγής- έχουν περιοριστεί στο Trial TY-E, κάτι που αναμένεται να αλλάξει στο εγγύς μέλλον. Μέχρι τότε, η Yamaha Motor Europe N.V. ενώνει τις δυνάμεις της με την εταιρεία εξέλιξης ηλεκτρικών δίτροχων Dohms, την κατασκευάστρια μπαταριών Spike και τη… Βασιλική Ένωση Ολλανδών Μοτοσικλετιστών KNMV (Royal Dutch Motorcyclists Association), προκειμένου να συμβάλει στη δημιουργία του πρωτότυπου EMX (Electric MΧ).

 

Η τελική ονομασία του εν λόγω μοντέλου δεν έχει καθοριστεί ακόμη, ούτε έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το μόνο που ξέρουμε είναι πως βάση του δεν θα είναι άλλη από ένα Yamaha YZF250 και πως οι μπαταρίες του θα είναι αποσπώμενες για γρήγορη εναλλαγή. Στόχος της σύμπραξης είναι να αποδίδει όσο ένα τετράχρονο MX250 και την όλη εξέλιξη έχει αναλάβει ένας Ολλανδός πρώην αγωνιζόμενος ΜΧ και νυν προπονητής, ονόματι Elmar Dohms (προφανώς ο ιδιοκτήτης της ομώνυμης εταιρείας). H όλη ιδέα ξεκίνησε πριν από περίπου 18 μήνες, με αιτία και αφορμή το δυσοίωνο μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Σε πολλές χώρες της βόρειας Ευρώπης εφαρμόζονται όλο και πιο σκληρά μέτρα περιορισμού της ηχορύπανσης γύρω από τις αγωνιστικές πίστες, καθόσον οι διαμαρτυρίες και τα παράπονα των περίοικων έχουν αρχίσει να φουντώνουν.    

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επίσημο λανσάρισμα του ΕΜΧ αναμένεται να γίνει στα τέλη του 2020 και ήδη ο κατασκευαστής αφήνει υποσχέσεις για ένα μοντέλο άκρως ανταγωνιστικό, που θα είναι έτοιμο να αγωνιστεί με αξιώσεις απέναντι σε καταξιωμένους αντιπάλους με θερμικό κινητήρα. Πραγματικά ανυπομονούμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα, αν θα έχει το όνομα της Yamaha στο ρεζερβουάρ και αν θα είναι αυτό που θα αναγκάσει τη Honda να κάνει πραγματικότητα το δικό της project CR-E.

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης