Ένα μεγάλο συνέδριο τελείωσε, μια μεγάλη χρονιά ξεκινά για τη Yamaha

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2019, 09:00
Ένα μεγάλο συνέδριο τελείωσε, μια μεγάλη χρονιά ξεκινά για τη Yamaha

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε τo Συνέδριο Συνεργατών Δικύκλων του Κλάδου Yamaha. Στα συστατικά της επιτυχίας καταγράφηκαν οι πολλές πρωτότυπες ομιλίες με δυναμικό περιεχόμενο και βέβαια ο μοναδικός χώρος του Sofitel που ντύθηκε στα χρώματα της φίρμας.

Σε πρώτη εμφάνιση παρουσιάστηκε το επετειακό λογότυπο για τα 50 χρόνια της Yamaha στην Ελλάδα, αποκάλυψη που σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής χρονιάς. Τις εργασίες άνοιξε με τον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Μοτοδυναμικής κ. Πάρης Κυριακόπουλος, δίνοντας έμφαση στη σημασία επαναφοράς του συνεδρίου έπειτα από οκτώ χρόνια και στο μήνυμα «μαζί στο επόμενο επίπεδο».

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Σωτήρης Χατζίκος, τονίζοντας ότι ρόλος του συνεδρίου είναι να δώσει τροφή για σκέψη και εργαλεία για το πώς θα πορευτούν οι συνεργάτες από την επόμενη κιόλας μέρα στο επόμενο επίπεδο.

Τις εξελίξεις σε παγκόσμια και ελληνική αγορά και τη στρατηγική κατεύθυνση παρουσίασε ο διευθυντής κλάδου Yamaha κ. Γιάννης Σώκιαλης, με έμφαση στην καινοτομία και στη δυναμική πορεία της Υamaha που σχεδιάζει το μέλλον.

Η ομιλία έκλεισε με το εντυπωσιακό video Tomorrow, στο οποίο παρουσιάστηκε το όραμα της Yamaha για τα προϊόντα του μέλλοντος, από τη διευκόλυνση των καθημερινών μετακινήσεων με αιωρούμενες εφαρμογές έως τη διεύρυνση των ανθρωπίνων δυνατοτήτων με εξαρτήματα εφαρμοζόμενα πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Οι εσωτερικοί ομιλητές ήταν πολλοί και ανέπτυξαν ζητήματα που αφορούν τόσο στις εξελίξεις στους τομείς που παρουσίασαν όσο και σε πρακτικά θέματα του κλάδου Yamaha για τη χρονιά που έρχεται. Τη θέση της Yamaha στην ελληνική αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τα νέα προϊόντα και τις βασικές κατευθύνσεις προβολής τους για το 2019 παρουσίασε ο διευθυντής marketing κ. Νίκος Σκάρος.  

Για την παρουσία της εταιρείας στο internet, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την έμφαση στη νέα γενιά αναβατών με παιδικές ακαδημίες μίλησε η υπεύθυνη Digital & Social Media κα Λία Κατσιγιάννη. Για την εμπειρία που δημιουργεί η Yamaha μέσω της διαφήμισης και των εκδηλώσεων και για τα εργαλεία που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία το 2019 μίλησε η υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων κα Μαριλένα Δογάνη. Τα νέα προϊόντα και την ολοκληρωμένη πρόταση της εταιρείας σε επίπεδο ανταλλακτικών και αξεσουάρ παρουσίασε η Product Manager Parts & Accessories κα Αναστασία Καρανίκα.

Για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των συνεργείων και την αναβαθμισμένη εμπειρία υποστήριξης των πελατών Yamaha μίλησε ο τεχνικός διευθυντής κ. Ανδρέας Κοσκινάς. Ιδιαίτερη ενότητα Racing με ανασκόπηση των αγωνιστικών επιτυχιών και παρουσίαση των νέων αγωνιστικών ομάδων 2019 παρουσίασε η υπεύθυνη αγωνιστικού κα Νάνσυ Λίνα. Για τη νέα οπτική ταυτότητα και τα βασικά πρότυπα καταστημάτων που θέτει η Yamaha σε παγκόσμιο επίπεδο και πώς εφαρμόζονται ήδη στην Ελλάδα μίλησε η κα Δήμητρα Καφρομάνη, υπεύθυνη διαχείρισης προτύπων δικτύου συνεργατών. Την πολιτική πωλήσεων για το 2019 ανέλυσε ο διευθυντής πωλήσεων του κλάδου Yamaha κ. Θανάσης Νέζης.   

Αίσθηση προκάλεσαν οι ομιλίες των προσκεκλημένων από συνεργαζόμενες εταιρείες. Η εκπρόσωπος της Nielsen Ντορίνα Φυντάνη παρουσίασε τα ευρήματα της Έρευνας Καταναλωτή που ανέθεσε ο Κλάδος Yamaha και εκπόνησε ειδικά για τη Yamaha η Nielsen, με στόχο τη διερεύνηση της θέσης των δικύκλων Yamaha και την αποτύπωση των τάσεων στην ελληνική αγορά. O εκπρόσωπος της Magiq Doorz, Δημήτρης Καλαντζής, παρουσίασε τις νέες τάσεις στην επικοινωνία με τίτλο From Story Telling to Story Selling. Η Magiq Doorz είναι η νέα διαφημιστική εταιρεία με την οποία θα συνεργάζεται o Κλάδος Yamaha, σε μία πολλά υποσχόμενη συνεργασία που ήδη έχει ξεκινήσει με τη νέα καμπάνια του Crypton S.   

Τις εργασίες του συνεδρίου έκλεισε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Σωτήρης Χατζίκος, με μία εντυπωσιακή σύνθεση όσων παρουσιάστηκαν που καθήλωσε το κοινό. Συγκεκριμένα μίλησε για το συγκριτικό πλεονέκτημα που κατέχει το τρίπτυχο Mοτοδυναμική – Υamaha – Δίκτυο συνεργατών και πώς θα ισχυροποιήσει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο οδηγώντας τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά.   

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2019, 09:00