Honda 2021: Αναβαθμίσεις σε τρία μοντέλα 

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020, 11:02
Honda 2021: Αναβαθμίσεις σε τρία μοντέλα 

του Νίκου Βιτσιλάκη 

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι κατασκευαστές μάς παρουσιάζουν τις μικρές αναβαθμίσεις που κάνουν στα μοντέλα τους για την επόμενη χρονιά. Από τον κανόνα δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει η Honda! 

Σε συνέχεια των αλλαγών που δέχθηκε πρόσφατα η οικογένεια CB500 και της παρουσίασης του τελείως νέου μικρού commuter CB125F, η Honda Motor Europe επανέρχεται σήμερα με τρεις ακόμα προσθήκες στην γκάμα των αναβαθμισμένων για το 2021 μοντέλων της. Ας δούμε περί τίνος πρόκειται: 

CRF1100L Africa Twin: Στη χρωματική παλέτα προστίθεται το κλασικό «Pearl Glare White Tricolour» απευθείας από το θρυλικό XRV650, ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε σε μορφή εμπορίου το 1988 και το οποίο -στην αγωνιστική του μορφή- χάρισε στη Honda τέσσερις συνεχόμενες νίκες στο ράλι Ντακάρ (1986-1989). Ο συγκεκριμένος χρωματισμός υπάρχει ήδη στην γκάμα της έκδοσης Adventure Sports και είναι αυτός που πήρε το μερίδιο του λέοντος (70%) στις πωλήσεις του μοντέλου για το 2020 (και μέχρι στιγμής). Άλλη αλλαγή δεν υπάρχει, λογικό για ένα μοντέλο που πρωτοκυκλοφόρησε μέσα στο 2020.  

CB650RCBR650R:  Οι τετρακύλινδροι εν σειρά κινητήρες των CB/CBR εναρμονίζονται πλέον με τις προδιαγραφές του Euro5 χωρίς να θυσιάσουν στο ελάχιστο την ιπποδύναμή τους (95Hp). H προσαρμογή οφείλεται σε νέο προγραμματισμό της μονάδας κεντρικής διαχείρισης του κινητήρα (ECU), διαφορετικό προφίλ εκκεντροφόρων και χρονισμό εισαγωγής, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει εσωτερικά και στην εξάτμιση (λαιμούς και τελικό), προκειμένου να επιτευχθεί μειωμένη εκπομπή θορύβου και ρύπων.

Μια σημαντική αλλαγή είναι αυτή που έχει γίνει στην ανάρτηση, συγκεκριμένα στο πιρούνι, όπου πλέον χρησιμοποιείται ένα τελείως νέο Showa «Separate Function Big Piston» (SFF-BP) με καλάμια διαμέτρου 41mm και πλήρεις ρυθμίσεις. Η οθόνη LCD έχει αναβαθμιστεί (χωρίς να μας δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες) και κάτω από τη σέλα υπάρχει πλέον μια θύρα USB τύπου C. Μικροεπεμβάσεις εργονομικού περιεχομένου έχουν στόχο να βελτιώσουν την άνεση, ενώ στο γυμνό CB το τιμόνι έχει τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά.  

Σύντομα θα ακολουθήσουν αναλυτικές παρουσιάσεις όλων των παραπάνω μοντέλων, καθώς και περισσότερες πληροφορίες γύρω από τις τιμές και την άφιξή τους στη χώρα μας.   

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020, 11:02