Η Ινδονησιακή Astra Honda Motor μόλις παρουσίασε το νέο και πολύ ενδιαφέρον ADV150, το οποίο -τουλάχιστον για την ώρα- προορίζεται για την ασιατική αγορά. Η Ευρώπη, δυστυχώς, πρέπει να περιμένει τη σειρά της…

Η Astra Honda Motor (AHM) δεν σταματάει στιγμή να ερευνά, να εξελίσσει και να παρουσιάζει νέα μοντέλα, που ξεκινούν από την Ινδονησία και μετά περνούν σε Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Φιλιππίνες κλπ. Πανίσχυρες αγορές όλες, με εκατομμύρια πωλήσεις κάθε χρόνο σε μηχανοκίνητα δίτροχα μικρού κυβισμού. Μετά την “ασιατική δοκιμή”, που συνήθως διαρκεί κάνα χρόνο, η Honda περνάει το μοντέλο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Έτσι, σήμερα η γιαπωνέζικη εταιρεία κάνει το άνοιγμα προς τα scooter “διπλής προσωπικότητας”, Adventure αν προτιμάτε, αφού και οι μοτοσυκλέτες που παλιά αποκαλούσαμε “ψευδοεντούρο” έτσι ονομάζονται πλέον. Ένα “περιπετειώδες” scooter είναι το ADV150, το οποίο πέρα από την πολύ ισχυρή ταυτότητα που διαθέτει ταιριάζει απόλυτα με τα –όχι και τόσο καλά– οδικά δίκτυα των παραπάνω χωρών, αλλά και της Ελλάδας, που κατέχει τα σκήπτρα των χειρότερων δρόμων της Ευρώπης. Το αν το ADV150 μπορεί να κινηθεί στο χώμα είναι κάτι που πρέπει να το διαπιστώσουμε –με το καλό– από κοντά, από τις φωτογραφίες μπορούμε(;) να διακρίνουμε λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυναμικός και φουτουριστικός είναι ο σχεδιασμός, σαν “ανδρικό scooter” το περιγράφουν οι Ινδονήσιοι της Honda, “που ταιριάζει με το χαρακτήρα ενός δυναμικού αναβάτη”. Αντιγράφει τις γραμμές του X-ADV 750 φυσικά, μιας σκουτερο-μοτοσυκλέτας που εντέλει είχε αρκετά πράγματα να προσφέρει στο χώρο και η αξία της οποίας αναγνωρίζεται στο πέρασμα του χρόνου, μάρτυρας οι πωλήσεις. Ήταν γνωστό ότι η Honda σκόπευε να επεκτείνει το concept του X-ADV και σε άλλους κυβισμούς και όταν δήλωνε την πρόθεσή της δεν εννοούσε την ινδονησιακή θυγατρική της και το 150, αλλά ένα 300-500άρι για την ευρωπαϊκή αγορά. Τι έγινε όμως και η Astra Honda Motor προχώρησε στην παρουσίαση του 150αριού;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μα γιατί πρόσφατα είχε βγει μια κινεζική εταιρία και είχε δείξει ένα πρωτότυπο που έμοιαζε πολύ με το X-ADV και αν κάτι τέτοιο προχωρούσε θα έκλεβε από τη Honda τη δόξα του πρώτου Adventure scooter μικρού κυβισμού. Επιτάχυνση λοιπόν των διαδικασιών και αποτέλεσμα αυτής η παρουσίαση του μικρού ADV. Το νέο 150 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα 150cc eSP (Enhanced Smart Power), o οποίος έχει αποδείξει την απόδοση και την αξιοπιστία του σε διάφορα μοντέλα της εταιρείας. Τώρα θα δοκιμαστεί και εκτός πόλης σε χωμάτινες διαδρομές, αφού ο πρόεδρος της AHM Toshiyuki Inuma δήλωσε ότι το ADV150 “δημιουργήθηκε για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών για οχήματα τύπου scooter με εξερευνητικό χαρακτήρα”!

Μαζεμένες διαστάσεις, σε δύο εκδόσεις

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ADV150 δηλώνουν compact διαστάσεις με μεταξόνιο στα 1.324mm, ύψος από το έδαφος στα 165mm και βάρος στα λογικότατα 132 κιλά. Θα κυκλοφορήσει στην ασιατική αγορά σε δύο εκδόσεις, η μία με συνδυασμένο σύστημα φρένων (CBS) και η άλλη με ABS, ενώ αν έρθει στην Ευρώπη, θα διατίθεται μόνο η έκδοση με ABS, αναγκαστικά λόγω προδιαγραφών Euro4. Η ιπποδύναμη ανακοινώθηκε στους 14,5 ίππους στις 8.500rpm και η ροπή στα 1,34kgm στις 6.500rpm. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό PGM-FI και ο κινητήρας έχει σύστημα start & stop. Ένα πολύ όμορφο τελικό εξάτμισης βγαίνει στη δεξιά πλευρά και τοποθετείται υπό γωνία, όπως δηλαδή και στον μεγάλο αδελφό X-ADV 750.

Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι μεγάλα, αναδιπλούμενα και αλουμινένια. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (δύσκολο να έμπαινε ανάποδο σαν του X-ADV 750) και πίσω δύο αμορτισέρ αερίου-λαδιού με ξεχωριστά ρεζερβουάρ. Αντίστοιχα οι τροχοί έχουν διαστάσεις 14 ιντσών μπροστά (110/80-14) και 13 ιντσών πίσω (130/70-13), με τα ελαστικά να είναι χάραξης διπλής χρήσης. Στα όργανα υπάρχει LCD οθόνη που μοιάζει ελαφρά με αυτή του 750 και διαθέτει ένδειξη μπαταρίας, εξωτερικής θερμοκρασίας (το πρώτο στην κατηγορία του), μέση και στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, δυσλειτουργίας κινητήρα, ρολόι, ημερομηνία, καθώς και δύο μερικούς χιλιομετρητές. Επίσης υπάρχει σύστημα keyless και αντίστοιχο συναγερμού, ενώ το scooter διαθέτει αποθηκευτικό χώρο 28 λίτρων κάτω από τη σέλα κράνος και δοχείο καυσίμου με χωρητικότητα 8 λίτρων.

Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED-DRL και το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε scooter τέτοιου κυβισμού, αφού διαθέτει ζελατίνα που ρυθμίζεται το ύψος της σε δύο θέσεις! Επίσης –και πάλι για πρώτη φορά– το ADV150 στην έκδοση με ABS είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ονόματι ESS, που ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ κατά το απότομο φρενάρισμα έτσι ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς που κινούνται πίσω του. Για την ώρα, το νέο μοντέλο της Honda κυκλοφορεί σε συνολικά 6 χρωματικές παραλλαγές, ενώ είναι σημαντικό ότι παράλληλα με το λανσάρισμά του παρουσιάστηκε και γκάμα αξεσουάρ after market ειδικά γι αυτό.

Από σπέσιαλ αυτοκόλλητα, μεταλλικά τμήματα μαρσπιέ αναβάτη, προφυλακτήρα εξάτμισης και λάστιχο στο τούνελ, μέχρι αεροδυναμικά βοηθήματα ποδιάς και προστατευτικές χούφτες τιμονιού. Το Honda ADV 150 όπως καταλαβαίνετε, πέρα από την καινοτόμο για την κατηγορία του σχεδίαση είναι ένα μοντέλο που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και για την ευρωπαϊκή, αλλά κυρίως για την ελληνική αγορά, λόγω των Adventure χαρακτηριστικών του. Το καλύτερο που μπορεί να συμβεί είναι να το δούμε να παρουσιάζεται στο τέλος του χρόνου στο σαλόνι του Μιλάνου. Άντε να δούμε…

Πηγή scooternet.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης