Honda CBR1000RR Fireblade/Fireblade SP: Ηλεκτρονική πανδαισία!

Honda CBR1000RR Fireblade/Fireblade SP: Ηλεκτρονική πανδαισία!
Η φράση που συνοδεύει τις Fireblade από τη γέννηση τους πίσω στο 1992 είναι το «Total Control», δηλαδή ο απόλυτος έλεγχος. Οι ερχόμενες αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του 2019 θα έχουν τον ίδιο γνώμονα κυρίως στο επίπεδο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Αναλυτικά, οι αναβαθμίσεις και των δύο εκδόσεων είναι οι εξής:

Honda Selectable Torque Control (HSTC) : Το HSTC ουσιαστικά αποσκοπεί στην καλύτερη αίσθηση κατά την έξοδο της στροφής. Μιλάμε για τον έλεγχο της ροπής που καταλήγει στον -υπό κλίση- πίσω τροχό και την ακρίβεια της τροχιάς του μες τη στροφή στο περιβάλλον της πίστας, όπου το άνοιγμα του γκαζιού είναι σαφώς μεγαλύτερο από ότι στους δρόμους, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις κλίσεις που παίρνει η μοτοσυκλέτα.



Wheelie Control : Ανανεωμένο για την οδήγηση σε πίστα και πάλι. Εδώ οι αναβάτες έχουν πιο σαφείς απαιτήσεις, όπως τον έλεγχο της σούζας να μην εμπλέκεται με το HSTC, επομένως πλέον ρυθμίζονται χωριστά. Έτσι μπορεί το γλύστριμα του πίσω τροχού να είναι ελεγχόμενο κατά το δοκούν, ενώ και οι «προσγειώσεις» του εμπρός τροχού είναι πιο απαλές εμπνέοντας σιγουριά στην επιτάχυνση. Στην TFT του Fireblade σας λοιπόν θα μπορείτε να δείτε 3 επίπεδα ελέγχου του Wheelie Control μαζί με αυτά των χαρτογραφήσεων, του φρένου του κινητήρα και του HSTC.



Throttle Response-Corner Entry : Η απόκριση του γκαζιού κατά την είσοδο σε μια στροφή, το κλείσιμο του δηλαδή, είναι ένας από τους βασικούς τρόπους επιβράδυνσης μέσω του μηχανικού φρένου. Αυτό το ξέρουν καλά οι άνθρωποι της Honda και ισχυρίζονται 45% γρηγορότερο κλείσιμο του γκαζιού για πιο άμεση επιβράδυνση.



Throttle Response -Corner Exit : Το MotoGP δίνει το παρών εδώ, καθώς την εν λόγω τεχνολογία συναντάμε και στο HRC. Στην περίπτωση του μισάνοικτου γκαζιού μες τη στροφή έχει αυξηθεί η ροπή για σαφώς καλύτερη επιτάχυνση κατά την έξοδο, ειδικά σε αρμονία με ελαστικά υψηλής πρόσφυσης.



ABS : Στα Fireblade του 2019 το ABS μες την πίστα θα είναι λίγοτερο παρεμβατικό από ποτέ, ώστε το φρενάρισμα να είναι υπόθεση καθαρά του αναβάτη.

Τέλος, το 2019 θα φέρει και νέους χρωματισμούς για τις supersport ναυαρχίδες των Ιαπώνων. Aνανεώνεται η Matt Ballistic Black απόχρωση με τις ασημί λεπτομέρειες για το απλό Fireblade και η αντίστοιχη HRC Tricolour με λευκές και μπλε λεπτομέρειες για την SP έκδοση αυτού.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018, 14:00