Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Τις τελευταίες ώρες κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια ενδιαφέρουσα εικόνα η οποία μας βάζει σε σκέψεις γιαΑπό το 2019 η Kawasaki κατέχει το 49% των μετοχών της Bimota. το νέο project που ετοιμάζει η Bimota. Στην EICMA στο Μιλάνο είδαμε από κοντά την εντυπωσιακή Tesi H2, αλλά και δύο καινούρια μοντέλα, το KB4 και το KB4 CR. Τα δύο νέα αυτά μοντέλα ήταν εφοδιασμένα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του Kawasaki Ninja 1000 SX και σίγουρα τράβηξαν πολλά βλέμματα με τις ριζοσπαστικές λύσεις στις αναρτήσεις, αλλά και τον σχεδιασμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως φαίνεται η Kawasaki έχει ανάψει το πράσινο φως στην ιταλική φίρμα να συνεχίσει να δουλεύει πάνω σε νέα σχέδια και πλέον είμαστε κοντά στην παρουσίαση του νέου μοντέλου της Bimota. Στη μοναδική εικόνα που διέρρευσε μπορούμε να διακρίνουμε ένα adventure μοντέλο το οποίο έχει τουριστικό σχεδιασμό, μεγάλο ρεζερβουάρ, ψηλή ζελατίνα και ακτινωτές ζάντες. Αυτό σημαίνει ότι η νέα Bimota θα είναι ικανή εκτός από το να ταξιδέψει, να πατήσει και στο χώμα.

Στην EICMA 2021 είδαμε την εντυπωσιακή KB4 CR.

Κινητήρας με τούρμπο ή ατμοσφαιρικός;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αναρτήσεις διατηρούν το σήμα κατατεθέν της φίρμας μπροστινό σύστημα Hub-Center Steering το οποίο Αυτό θα είναι το πρώτο μοντέλο της Bimota ικανό για κίνηση εκτός δρόμου.έχουμε δει στο Tesi και ίσως θα είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί σε μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου. Η μοτοσυκλέτα θυμίζει, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος, το Kawasaki Z H2 του οποίου έχει δανειστεί και την εξάτμιση.

Το μεγάλο ερωτηματικό που προκύπτει είναι τι κινητήρα θα τοποθετήσει στη μοτοσυκλέτα η Bimota. Η μία επιλογή είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του H2 της Kawasaki ο οποίος αποδίδει περισσότερους από 200 ίππους. Η δεύτερη επιλογή είναι ο πιο ήπιος τετρακύλινδρος του Ninja 1000SX ο οποίος είναι ικανός στο ταξίδι με καλές επιδόσεις. Η αλήθεια είναι ότι το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο είναι λίγο ακραίο για μια μοτοσυκλέτα που θα ταξιδέψει και θα μπει στο χώμα. Αν έπρεπε να μαντέψω θα έλεγα ότι η επιλογή θα είναι ο τετρακύλινδρος του 1000SX ο οποίος αποδίδει 142 ίππους.

Βίντεο παρουσίασης του KB4 της Bimota.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα πιο σπορ έκδοση για το Kawasaki Ζ900RS το 2022

Πρώτες εικόνες της Bimota KB4

Έκδοση carbon του Bimota Test H2

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης