Και επειδή η έκθεση Intermot είναι κοντά, αλλά όχι «εδώ» τα πρώτα αποκαλυπτήρια έχουν τη μορφή βίντεο.

Η είδηση δεν είναι τόσο η αλλαγή αυτής καθεαυτής της μοτοσυκλέτας, όσο του κινητήρα. Όπου εκεί συναντάμε πλέον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με την τοποθέτηση διπλών λοβών σε κάθε εκκεντροφόρο. Χωρίς να θέλουμε όμως μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν το πώς βυθίζονται οι βαλβίδες, μπορούμε απλά να πούμε τι σημαίνει στην πράξη το νέο σύστημα των Βαυαρών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ζητούμενο δηλαδή, που είναι ο έλεγχος του γκαζιού και η διαχείριση της δύναμης σε όλες τις πιθανές συνθήκες με απώτερο σκοπό την βελτιωμένη απόδοση στις υψηλές στροφές. Και η δύναμη δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη, μιας και μιλάμε για 136 ίππους ενώ η ροπή φτάνει τα 14.5kgm.

Η πραγματική αποκάλυψη θα είναι σε μερικές μέρες στην Intermot όπου η BMW θα παρουσιάσει συνολικά εννιά μοτοσυκλέτες. Οι πέντε εξ αυτών θα φέρουν το χαρακτηριστικό «R» αλλά και το νέο κινητήρα της BMW ονόματι Shiftcam.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης